شیائومی سیستم پرداخت موبایلی خود را در چین راه‌اندازی می‌کند

شیائومی که تقریباً تمامی محصولات و سرویس‌های اپل را کپی کرده و شاید به همین دلیل هم اپل چین نام گرفته حالا قصد دارد سیستم پرداخت موبایلی خود را نیز در چین راه‌اندازی کند.

0

شیائومی به‌تازگی اعلام کرده که قصد راه‌اندازی سیستم پرداخت موبایلی خود را راه‌اندازی کند. این شرکت با همکاری شرکت کارت بانکی ملی چین China UnionPay قصد دارد این سیستم را پایه‌گذاری کند. به گفته مدیرعامل شیائومی آقای Lei Jun سیستم Xiaomi Pay یا هر چه که این سرویس نام بگیرد درست مانند Apple Pay یا سامسونگ از فناوری NFC استفاده می‌کند. هنوز مشخص نیست که این سیستم مانند Samsung Pay قادر است با دستگاه‌های کارت‌خوان قدیمی نیز کار می‌کند یا فروشگاه‌ها باید دستگاه‌های خود را به‌روزرسانی کنند.

در حال حاضر بازار چین با فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای مانند Alibaba و Tencent پر شده است و شیائومی نیز قصد دارد با همکاری با این فروشگاه‌ها کاری کند تا از رقبای جهانی خود عقب نماند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.