رونمایی ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ Predator 17X به همراه دسکتاپ بازی G1

در ادامه محصولات مخصوص بازی ایسر این شرکت به تازگی از یک لپ‌تاپ 17 اینچی مخصوص بازی به همراه یک کیس گیمینگ حرفه‌ای پرده برداشته است.

0

لپ‌تاپ Predator 17X به عنوان یکی از اولین لپ‌تاپ‌هایی معرفی شده که قابلیت درایو کردن هر دو هدست واقعیت مجازی Oculus Rift و HTC Vive را دارد. این لپ‌تاپ به صفحه‌نمایشی 17.3 اینچی مجهز شده که می‌توانید وضوح آن را تا 4K نیز کانفیگ کنید. اگر بخواهید هزاران دلار را صرف خرید یک لپ‌تاپ گیمینگ کنید Predator 17X به پردازنده Core i7-6820HK اینتل، 64 گیگابایت حافظه رم DDR4 و سه حافظه SSD با چینش RAID 0 مجهز خواهد شد. کیبورد این لپ‌تاپ در هر رنگ دلخواهی روشن خواهد شد و کارت گرافیک کلاس دسکتاپ GTX 980 و نه 980M که معمولاً در لپ‌تاپ‌های دسکتاپ شاهد آن هستیم احتمالاً این لپ‌تاپ را بی‌رقیب خواهد کرد.

Acer-Predator-17X

Predator 17X به سه فن خنک‌کننده مجهز شده و از آورکلاک نیز پشتیبانی خواهد کرد. این لپ‌تاپ 4.5 کیلوگرم وزن و 3 ساعت عمر شارژ باتری داشته و قرار است همین ماه در چین و از خردادماه در اروپا و آمریکای شمالی عرضه شود. قیمت نسخه پایه این لپ‌تاپ 2799 دلار تعیین شده اما اگر خواهان کانفیگ گفته شده در بالا باشید باید بیشتر از این‌ها بپردازید.

کیس گیمینگ G1 نیز به عنوان یک دسکتاپ قابل حمل معرفی شده هرچند که احتمالاً نمی‌توانید آن را با خودتان به هر جایی حمل کنید. این کیس را می‌توانید با نسل ششم از پردازنده‌های Core i7 اینتل، 64 گیگابایت حافظه رم، کارت گرافیک Nvidia Titan X، 512 گیگابایت حافظه SSD به همراه 4 ترابایت هارد دیسک کانفیگ کنید.

Acer-G1

G1 نیز برای تجربه واقعیت مجازی حاضر است و ایسر قصد دارد آن را همراه با Predator جدید خود و با قیمت پایه 2299 دلار روانه بازار کند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.