هواوی گوشی P9 Lite را با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی و پردازنده Kirin 650 معرفی کرد

کمتر از یک‌ماه پس از رونمایی از پرچم‌داران هواوی پی 9 و پی 9 پلاس این شرکت حالا P9 Lite را به عنوان جدیدترین و البته ارزان‌ترین عضو خانواده پی 9 رونمایی کرده است.

0

با وجود این‌که انتظار داشتیم P9 Lite به همراه دو برادر بزرگترش معرفی شود اما این اتفاق نیفتاد و البته همان‌روز تصاویر و مشخصاتی از این گوشی منتشر شد. حالا هواوی سرانجام این گوشی را معرفی کرده که تأییدی بر مشخصات درز کرده پیشین است.

P9-Lite-Black

هواوی P9 Lite از یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل درست شبیه به P9 بهره می‌برد. به نظر می‌رسد بدنه گوشی کماکان از فلز ساخته شده باشد اما مهم‌ترین تفاوت نسخه لایت با دو نسخه دیگر حذف دوربین 12 مگاپیکسلی لایکا و جانشین شدن یک دوربین عادی 13 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسلی بوده و هواوی چیپست Kirin 650 را به عنوان قلب پردازشی این گوشی با 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم بسته به منطقه عرضه در نظر گرفته است.

P9-Lite-Gold

P9 Lite دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی به همراه درگاه کارت حافظه بوده و از یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. از نظر نرم‌افزاری این گوشی شبیه به اعضای دیگر خانواده پی 9 از اندروید 6.0 مارشملو با رابط کاربری EMUI 4.1 هواوی عرضه خواهد شد.

هواوی P9 Lite قرار است با قیمت 299 یورو از همین ماه در اروپا عرضه شود و انتظار می‌رود قیمت جهانی آن هم بیشتر از 300 دلار نباشد. حسگر اثر انگشت، بلوتوث 4.1، NFC و رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی از سایر مشخصات این گوشی هستند.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.