نسخه موبایل مرورگر کروم گوگل حالا یک میلیارد کاربر ماهانه دارد

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی مانتین ویوها، نسخه موبایل مرورگر کروم گوگل حالا یک میلیارد کاربر ماهانه دارد.

0

بر این اساس نسخه موبایل مرورگر کروم گوگل نیز به جمع دیگر سرویس‌های محبوب میلیارد کاربری این شرکت همچون موتور جستجوگر، فروشگاه نرم‌افزاری گوگل پلی، سرویس نقشه و یوتیوب اضافه شده است.

اگرچه در نگاه اول آمار ارائه شده از سوی گوگل گواهی دهنده استقبال بالای کاربران از نسخه موبایل مرورگر کروم است، با این حال در نظر داشته باشید که این مرورگر به طور پیش‌فرض بر روی هر گوشی مجهز به اندروید 4.4 به بالا نصب است. علاوه بر این جالب است که بدانید طی پنج ماه اخیر تعداد استفاده‌کنندگان از نسخه موبایل مرورگر کروم حدود 200 میلیون نفر افزایش یافته است که به خودی خود یک نقطه عطف به شمار می‌آید.

البته ناگفته نماند که غول جستجوگرهای اینترنتی از ارائه آمار مرتبط با تعداد استفاده‌کنندگان این مرورگر بر روی پلتفرم iOS و اندروید خودداری کرده است. در ادامه می‌توانید چند فتوگرافی از مراحل رشد محبوبیت این مرورگر تماشا کنید.

Google Chrome's mobile app now has over 1 billion monthly users (3)

Google Chrome's mobile app now has over 1 billion monthly users (1)

Google Chrome's mobile app now has over 1 billion monthly users (2)

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.