سرویس مترجم مایکروسافت حالا قادر به ترجمه کلمات روی عکس‌ها است

مترجم موبایلی یکی از سرویس‌های محبوبیست که دو غول نرم‌افزاری مایکروسافت و گوگل هر یک به طور ویژه تمرکز خود را بر روی توسعه آن معطوف کرده‌اند. در همین رابطه ردموندی‌ها اپلیکیشن Translator را در آخرین به روز رسانی به قابلیت ترجمه کلمات روی عکس‌ تجهیز کرده‌اند.

1

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به طور مداوم بنا به موقعیت کاری خود در حال سفر به کشورهای مختلف می‌باشید، بدون شک بهره‌گیری از یک مترجم همراه می‌تواند در فائق آمدن بر مشکلات زبان‌های مختلف یاری‌تان رساند. مترجم مایکروسافت نیز یکی از قدرتمندترین سرویس هاییست که به تازگی به قابلیت ترجمه کلمات از روی عکس‌های ذخیره شده در حافظه گوشی تجهیز گردیده است.

اغلب اپلیکیشن‌های مترجم موبایلی می‌توانند عملیات ترجمه را از طریق کلمات تایپ شده، صوت دریافتی و یا تصویر ثبت شده توسط دوربین گوشی انجام دهند؛با این حال ردموندی‌ها به تازگی قابلیت تازه‌ای به نسخه اندرویدی اپلیکیشن موبایلی خود افزوده‌اند و آن نیز امکان ترجمه کلمات از روی عکس‌ها است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت توسعه دهنده اپلیکیشن، قابلیت ترجمه کلمات از روی عکس‌ها فعلاً بر روی آخرین نسخه پلتفرم اندروید ( 6 مارشملو) قابلیت استفاده می‌باشد، با این حال می‌توان امیدوار بود که مرور زمان و پس رفع نواقص احتمالی شاهد دسترسی به قابلیت مذکور بر روی نسخه‌های دیگر اپلیکیشن مترجم مایکروسافت باشیم.

البته ناگفته نماند که برای استفاده از برنامه مذکور به صورت آفلاین، بایستی پکیج زبانی‌هایی که می‌خواهید کلمه یا جملات خود را به آن‌ها ترجمه کنید را ابتدا دانلود نمایید. این قابلیت مترجم مایکروسافت از زبان‌های عربی، بوسنی (لاتین)، بلغاری، کاتالان، چینی ساده، چینی سنتی، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، استونیایی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، هائیتی کریول، عبری، هندی، مجاری، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کلینگون، کلینگون، کره‌ای، لتونی، لیتوانی، مالایی، مالتی، نروژی، فارسی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، صربی (سیریلیک)، صربستان (لاتین)، اسلواکی، اسلوونیایی، اسپانیایی، سوئدی، تایلندی، ترکی، اوکراینی، اردو و ویتنامی پشتیبانی میکند.

download-google-play-button

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    البته خیلی بد ترجمه میکنه