تماشا کنید: ویدئوی تبلیغاتی جدید HTC 10 با تمرکز روی صفحه‌نمایش، بلندگو و دوربین اولتراسلفی!

حالا که اچ‌تی‌سی سرانجام پرچم‌دار خود HTC 10 را عرضه کرده وقت آن رسیده تا با تبلیغات ویدئویی بیشتر توجه کاربران را جلب کند. جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی اچ‌تی‌سی 10 به صفحه‌نمایش، بلندگوها و دوربین اولتراسلفی آن پرداخته است.

0

در ابتدای ویدئو اچ‌تی‌سی از نسل جدید صفحه‌نمایش 5.2 اینچی این گوشی با وضوح QHD می‌گوید که نسبت به M9 دارای وضوح، کنتراست و کیفیت رنگ بالاتری است. HTC 10 شاید دارای بلندگوهای استریوی پیشین نباشد اما سیستم جدید HiFi BoomSound فرکانس‌های بالا یا اصطلاحاً Treble را از بلندگوی بالایی و فرکانس‌های پایین شامل بیس را از بلندگوی پایین منتشر می‌کند که در افزایش کیفیت و تفکیک صدا مؤثر است.

همچنین دوربین 5 مگاپیکسلی جلویی HTC 10 علاوه بر پیکسل‌های بزرگ برای اولین بار در گوشی‌های هوشمند به لرزش‌گیر اپتیکال OIS مجهز شده است. به این ترتیب شاتر دوربین می‌تواند بدون نگرانی از لرزش دست مدت بیشتری باز بماند و به این ترتیب تصاویر گرفته شده در نور کم روشن‌تر و بهتر از آب در بیایند. در بخش دیگری از ویدئو نیز رابط کاربری Sense اچ‌تی‌سی با شخصی‌سازی بیشتر نسبت به گذشته به نمایش در می‌آید.

از سایر مشخصات HTC 10 می‌توان به چیپست اسنپ‌دراگون 820، 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، درگاه USB Type-C، DAC صدای حرفه‌ای، حسگر اثر انگشت و باتری 3000 میلی‌آمپری با شارژ سریع اشاره کرد.

AndroidCentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.