معرفی اپلیکیشن اختصاصی Weather Channel برای گوشی‌های هوشمند سامسونگ

سامسونگ با همکاری با Weather Channel یک اپلیکیشن اختصاصی هواشناسی و هشدار را برای گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود عرضه کرده است.

0

اگر به خاطر داشته باشید سامسونگ سال گذشته در نمایشگاه CES 2016 از برنامه‌ای تحت عنوان «ساخته شده برای سامسونگ» پرده‌برداری کرد. طی این برنامه سامسونگ قرار شد با توسعه‌دهندگان مختلفی برای ساخت اپلیکیشن‌های اختصاصی برای گوشی‌های هوشمند این شرکت همکاری کند. درحالی‌که به نظر می‌رسید سامسونگ این برنامه را به فراموشی سپرده امروز The Weather Channel از اپلیکیشن اختصاصی خود برای سامسونگ رونمایی کرد.

The-Weather-Channel-Appاین اپلیکیشن که فعلاً تنها برای گلکسی نوت 5، گلکسی اس 7 اج و گلکسی اس 6 اج پلاس در دسترس است دارای امکاناتی ویژه مانند ساعت آلارم هوشمند هواشناسی است که می‌تواند در صورت نامساعد بودن وضع هوا شما را زودتر از خواب بیدار کند تا بتوانید سر موقع آماده شوید. از جمله امکانات دیگر این اپلیکیشن می‌توان به میان‌برهای شناور، والپیپرهای زنده و همچنین هشدارهای هواشناسی در صفحه‌نمایش خمیده اشاره کرد.

متأسفانه بسیاری از پرچم‌داران کنونی سامسونگ مانند گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج و حتی گلکسی اس 7 معمولی هنوز به این اپلیکیشن دسترسی ندارند اما احتمالاً به‌زودی سامسونگ این دسترسی را فعال خواهد کرد. به هر حال اگر از کاربران گوشی‌های هوشمند مذکور هستید می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اپلیکیشن Galaxy Apps سامسونگ اپلیکیشن Weather Channel را جستجو کنید. اما از آن‌جایی که این اپ هنوز در تمامی نقاط دنیا عرضه نشده است می‌توانید فایل APK را نیز از این‌جا دانلود و نصب کنید.

sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.