کورنینگ حالا می‌تواند تصاویر را مستقیماً درون شیشه Gorilla Glass چاپ کند

محافظ صفحه نمایش شرکت Corning که با نام گوریلا گلس شناخته می‌شود یک محصول فراگیر به حساب می‌آید و شما می‌توانید این محصول را تقریباً بر روی تمام صفحه نمایش‌های لمسی محصولات از جمله گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و حتی ابزارهای هوشمند پوشیدنی پیدا کنید.

0

این محصول چندان به چشم نمی‌آید و بسیاری حتی نمی‌توانند وجود آن بر روی با صفحه نمایش دستگاه و حتی تفاوت آن با سایر محصولات مشابه را متوجه شوند اما حالا Corning ظاهراً در فکر ایجاد یک تفاوت اساسی است و آن چیزی نیست جز قابلیت چاپ کردن بر روی صفحات محافظ گوریلا گلس!

شرکت Corning نوع جدید محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس را معرفی کرده که به سازندگان تلفن همراه اجازه می‌دهد تصاویری با کیفیت عکس‌های واقعی را بر روی این محافظ‌ها به نمایش بگذارند.

Corning اعلام کرده که از یک روند اختصاصی جوهرافشان برای چاپ بر روی گوریلاگلس بهره می‌برد و می‌توان از این روش برای نمایش موارد تبلیغاتی و تصاویر با کیفیتی در اندازه عکس‌های واقعی بر روی کاغذ عادی برخوردار است. این روند اختصاصی بنابر ادعای کورنینگ از زمان انجام فرایند و تولید پسماند کمتری نسبت به سایر روش‌های موجود برخوردار است و حتی به اندازه کافی برای استفاده در دستگاه‌های شخصی مقرون به‌صرفه خواهد بود و باعث خواهد شد تا گوشی هوشمند و یا دستگاه شما از یک ظاهر متفاوت نسبت به سایر دستگاه‌های دقیقاً با همان مدل برخوردار باشد و در عین حال از یک صفحه با یک لوگوی تک‌رنگ جذاب‌تر خواهد بود.

اما احتمالاً شما نیز تا اینجای مطلب به دنبال پاسخ این سؤال خود بوده‌اید که مگر قرار نیست گوریلاگلس شفاف باشد تا بتوان محتوای صفحه نمایش را دید!؟ بله! در واقع قرار نیست شاهد حضور این گوریلاگلس بر روی صفحه نمایش باشیم و در عین حال مطمئناً خبر دارید که در گوشی‌های هوشمند جدید مانند گلکسی اس 7 که از طراحی ترکیبی شیشه و فلز استفاده می‌کنند در قاب پشتی شاهد حضور گوریلاگلس هستیم. خب دقیقاً این محافظ‌های گوریلاگلس قابل پرینت قرار است بر روی قاب پشتی این دستگاه‌ها استفاده شوند که حالا با توجه به این قابلیت مطمئناً شاهد تنوع بیشتری در طراحی گوشی‌ها و مخصوصاً امکان شخصی‌سازی کامل آن در محصولات آینده خواهیم بود.

theverge

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.