معرفی Razer Turret؛ کیبورد و موسی که می‌توانید روی پاهایتان از آن استفاده کنید

لپبورد Razer Turret ترکیبی از یک کیبورد، موس و سطحی برای کار با موس است و به‌گونه‌ای طراحی‌شده که بتوان از آن روی مبل و در مقابل تلویزیون استفاده کرد.

0

این دستگاه را می‌توان به صورت وایرلس به دستگاه‌های نزدیکی مثل کنسول بازی اندرویدی Razer متصل کرد و کمپانی وعده بهره‌مندی از طول عمر باتری طولانی را داده است. لپبورد با یک‌بار شارژ تا 4 ماه دوام خواهد آورد و موس را پس از 40 ساعت استفاده، باید شارژ کرد. نام Turret که به معنی برج کوچک است، از روش جمع‌کردن این لپبورد ریشه می‌گیرد. چراکه لپبورد تا شده و در جایگاه خود ایستاده قرار داده می‌شود که بی‌شباهت به یک برجک جنگی نیست. جالب است بدانید که در وب‌سایت سازنده، این لپبورد در بخش کنترل‌های بازی قرار گرفته و نه در بخش کیبوردها. قیمت اولیه‌ای که Razer در نمایشگاه CES 2015 برای آن تعیین کرده 129.99 دلار بود و حالا این قیمت به 159.99 دلار رسیده است؛ اما پس از ماه‌های زیاد توسعه طراحی (و احتمالاً بهبود)، کمپانی تصمیم گرفته که بالاخره می‌تواند آن را وارد بازار کند.

razer-turret-up

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.