آپدیت بزرگ نسخه 3.0 اپلیکیشن Google Analytics با آیکون جدید و طراحی متریال

اپلیکیشن پرکاربرد Google Analytics تاکنون مورد محبت چندانی از جانب گوگل قرار نگرفته بود؛ اما در آپدیت بزرگی که دریافت کرد به نسخه ۳.۰ ارتقا یافت تا طراحی متریال و آیکون جدید را شاهد باشد.

0

اگر وب‌سایت دارید یا اینکه به قول حرفه‌ای‌ها وب‌مَستر هستید بدون شک با ابزار گوگل آنالیتیکس آشنایید، این اپلیکیشن، سنگِ دستِ مدیرانِ وب‌سایتی است که تمایل دارند آمار لحظه‌ای از عملکرد وب‌‌سایت داشته باشند،  شوربختانه باید گفت این اپلیکیشن پرکاربرد و کارآمد را تاکنون گوگل زیاد تحویل نگرفته بود، اما در آپدیت جدید با طراحی متریال دیزاین رنگ‌ و رلعابی جدید به آن بخشید و از طرف دیگر شاهد تغییر آیکون گوگل آنالیتیکس هم هستیم.
new-google-analytics1
امکان مشاهده سریع وضعیت وب‌سایت به صفحه info این اپلیکیشن نیز اضافه شده است. به این ترتیب گزارش‌های مختلفی را در خصوص ترافیک در لحظه وب‌سایت، وضعیت کلی سِشِن‌ها (Sessions)، عملکرد کاربران و گزارش‌های دیگر از مواردی هستند که با اشغال فضای کمتر در یک نگاه قابل بررسی می‌باشند. لازم به ذکر است که تمامی لیست‌های باز شونده، در قسمت منو تغییر حالت‌ داده‌اند و دسته‌بندی آنها تغییر کرده است. در حال حاضر در خصوص این تغییرات نمی‌توان نظر قطعی اعلام کرد، اما به نظر می‌رسد کاربرانی که چندین سال به شیوه‌ دیگری با اپلیکیشن گوگل آنالیتیکز تعامل داشته‌اند به راحتی به این تغییرات جدید عادت نکنند.

google-analytics2
همان‌گونه که در بالا ذکر شد، آیکون و لوگوی این اپلیکیشن نیز تغییر کرده است. این تغییر به اندازه‌ای است که ممکن است در نگاه اول اپلیکیشن گوگل آنالیتیکس را پیدا نکنید.

به هر ترتیب پیشنهاد می‌کنیم برای دانلود نسخه جدید گوگل آنالیتیکس از گوگل‌پلی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

download-google-play-button

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.