سونی تقریبا تمام دستگاه‌های سری اکسپریا زد 2 و زد 3 را به اندروید 6.0.1 آپدیت می‌کند

اگرچه همان‌طور که در جریان هستید سونی دیگر گوشی هوشمندی تحت سری اکسپریا زد تولید نخواهد کرد، با این حال به نظر می‌رسد این شرکت ژاپنی همچنان به پشتیبانی از دارندگان محصولات این سری پایبند بوده و در همین رابطه نیز انتظار می‌رود  تقریباً تمام گوشی‌های سری اکسپریا زد 2 و زد 3 را به اندروید 6.0.1 آپدیت شوند.

1

بر اساس اعلام رسمی شرکت تولیدکننده، دارندگان  تقریباً تمام گوشی‌های سری اکسپریا زد 2 و زد 3 سونی به مرور زمان خواهند توانست پلتفرم دستگاه خود را به اندروید 6.0.1 ارتقا دهند.

البته بدهی است که روند دریافت این آپدیت برای دستگاه‌های جدیدتر سری مذکور همچون اکسپریا زد 5 ، تبلت اکسپریا زد 4 و اکسپریا زد 3+ سریع‌تر صورت گیرد، با این حال گوشی‌های اکسپریا زد 2 و 3 نیز در آینده‌ای نزدیک می‌توانند آپدیت اندروید 6.0.1 را با شماره ساخت 23.5.A.0.570 دریافت نمایند.

همچنین آپدیت اندروید 6.0.1 برای مدل‌های اکسپریا زد 3 نسخه دو سیم‌کارت، اکسپریا زد 3 کامپکت، تبلت اکسپریا زد 2 نیز در از هم‌اکنون به صورت آزمایشی با حجم 900 مگابایت قابل دریافت می‌باشد. با نگاهی به لیست ارائه شده، متوجه می‌شوید که تنها تبلت اکسپریا زد 3 کامکپت از قافله دریافت کنندگان این بسته به‌روزرسانی جامانده است که به نظر می‌رسد شرکت سازنده به دلیل بروز چند مشکل فنی از انتشار آن منصرف شده است.

انتظار می‌رود انتظار می‌رود تغییرات نظیر لانچر جدید به همراه امکان جستجو در کشوی اپلیکیشن‌ها، رابط کاربری جدید دوربین با نسخه 2.0.0 و حذف حالت STAMINA، مواردی باشند که در این آپدیت شاهد آنها خواهیم بود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    زحمت کشیده