حالا می‌توانید کانتر استریک 1.6 را در گوشی اندرویدی خود بازی کنید

به نظر می‌رسد دنیای برنامه‌نویسی به حدی توسعه یافته که در آینده‌ای نزدیک باید انتظار اجرا برنامه‌های مختلف بر روی هر نوع پلتفرمی را داشته باشیم. در همین رابطه جالب است که بدانید به تازگی یک توسعه‌دهنده چیره دست موفق به پورت بازی محبوب کانتر استریک بر روی پلتفرم اندروید شده است!

2

اگر به خاطر داشته باشید تا چند سال اخیر برای انجام بازی‌های تحت شبکه مانند کانتر، بدون شک می‌بایست به گیمنت‌ها مراجعه می‌کردید، با این حال شاید جالب باشد که بدانید به تازگی این بازی محبوب به دنیای اندروید راه یافته و این یعنی آنکه حتی می‌توانید کانتر استریک را بر روی گوشی هوشمند خود نیز اجرا نمایید!

از آنجا که  استودیو Turtle Rock، هیچ‌گاه علاقه‌ای از انتشار بازی‌های خود بر روی پلتفرم‌های موبایلی نشان نداده، نباید انتظار امکان استریم نسخه پورت شده به اندروید کانتر استریک 1.6 را داشته باشید، با این حال این اقدام به خودی خود یک خلاقیت از یک توسعه‌دهنده شخص ثالث به شمار می‌آید.

بر اساس گفته‌های Alibek Omarov، برای اجرای بازی کانتر استریک 1.6 بر روی گوشی اندرویدی خود تنها به یک اکانت Steam نیاز خواهید داشت. البته دیگر فایل‌های پیش‌نیاز برای اجرای بازی مذکور در این صفحه تمام و کمال قید شده است.

ناگفته نماند که به عقیده بنده و بسیاری از کانتر بازها، کنترل کارکتر اول شخص در این بازی از طریق فرمان‌های لمسی جالب به نظر نمی‌رسد، از این رو بهتر است قبل از نصب آن بر روی گوشی اندرویدی خود یک گیم پد یا کنترلر مجزا نیز تهیه فرمایید. لازم به ذکر است، این اولین باری نیست که شاهد پورت یک بازی محبوب قدیمی دسکتاپی به اندروید هستیم، زیرا چندی پیش نیز بازی Game Boy برای اجرا بر روی پلتفرم موبایلی گوگل بهینه گردید.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. karim..... می‌گوید

    آره اومده یا نه…
    لطفا جواب بدید…. . . . . .

  2. Kamy می‌گوید

    این همه توضیحات مفید

    پ لینک دانلود کجاس

    امکان دانلود داره یا هنوز منتشر نشده