نسخه بتا اینستاگرام برای ویندوزفون 8 دیگر در فروشگاه مایکروسافت دیده نمی‌شود

اگر به دنبال نسخه بتا اینستاگرام برای ویندوزفون ۸ هستید باید بگوییم که گشته‌ایم و یافت نشد، شما هم نگردید که نیست!

3

در حال حاضر نسخه‌ آزمایشی اینستاگرام برای ویندوز 10 موجود است اما این نسخه هنوز به صورت رسمی از جانب اینستاگرام تایید نشده است. در این بین توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری هم دست روی دست نگذاشته‌اند و اپلیکیشن‌های جانبی زیادی برای دسترسی کاربران ویندوزفون به اینستاگرام ساخته شده اما خبری از نسخه رسمی در کار نیست!

تجربه ثابت کرده که اینستاگرام کلا روی خوشی به ویندوز نشان نمی‌دهد، از طرف دیگر کاربران iOS و اندروید تاکنون مورد لطف اینستاگرام بوده‌اند، جالب است بدانید پس از اینکه این اپلیکیشن به اشتراک گذاری تصاویر در 5 سال پیش برای  iOS منتشر شد توانست در ظرف زمانی کمتر از ۳ ماه به بیشتر از یک میلیون کاربر دست پیدا کند، سپس توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن عزم انتشار نسخه اندروید اینستاگرام را کردند و در نهایت حدود چهار سال پیش چشم کاربران اندرویدی نیز به اپلیکیشن اینستاگرام در گوگل‌پلی روشن شد.

در این بین همان‌گونه که اشاره شد خبری از انتشار نسخه رسمی اپلیکیشن اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ نیست. از طرف دیگر نسخه بتا اینستاگرام برای ویندوزفون ۸ هم دیگر در فروشگاه مایکروسافت به چشم نمی‌خورد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    منفور ترین نرم افزار بود

  2. همایون می‌گوید

    خداحافظ و بدرود ویندوز فون …. :)))
    مایکروسافت هم انگار فقط وظیفش بود نوکیای بدبخت رو نابود کنه.

  3. هادی می‌گوید

    فقط،از ویندوزفون بد بگین. خیلی وقته نرم افزارش کار نمیکرد. اما به جاش از نرم افزار 6tag راحت میشه استفاده کرد از امانت اینستگرام.
    ویندوز فون با قابلیت کانتینیوم کم کم همه جا فراگیر میشه