آیا این پنل جلویی Xiaomi Max با صفحه نمایش 6.4 اینچی است؟

شایع شده که شیائومی گوشی با ابعاد بزرگ با نام Xiaomi Max در دست ساخت دارد و از قرار معلوم تصویری نیز از پنل جلویی این فبلت شیائومی به بیرون درز پیدا کرده است.

1

این گوشی که شیائومی با برگزاری یک نظرسنجی آنلاین نام شیائومی مکس را برای آن انتخاب کرده، گفته می‌شود صفحه‌نمایشی ۶.۴ اینچی دارد و نسبت صفحه‌نمایش این گوشی با بدنه آن بسیار کم است. این‌روزها بیشتر گوشی‌های تراز اول از سنسور اسکن اثر انگشت بهره می‌برند و جالب اینجاست که در شیائومی Mi 5 اسکن اثر انگشت در قسمت جلو گوشی و در دکمه Home تعبیه شده بود اما در شیائومی مکس قضیه فرق می‌کند و سنسور اسکن اثر انگشت در پشت این گوشی خودنمایی می‌کند.

xiaomi max 2

شوربختانه باید گفت در حال حاضر اطلاعات زیادی از این گوشی برای هواداران محصولات شیائومی نداریم؛ اما باز هم بد نیست بدانید که گفته می‌شود صفحه‌نمایش بزرگ این گوشی از رزولوشنی برابر با ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد. ظاهرا از لحاظ سخت‌افزاری نیز با گوشی قدرتمندی طرف هستیم چرا که شایع شده شیائومی مکس از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۲۰ به همراه جی‌پی‌یو آدرنو ۵۳۰ بهره می‌برد. در قسمت پایین این گوشی نیز شاهد دکمه‌های خازنی هستیم.

جالب اینجاست که در عکسی که از این گوشی به بیرون منتشر شده شاهد هستیم که شیائومی مکس با دستکش نگه داشته شده است که این امر ممکن است حکایت از عکس‌برداری از این گوشی توسط کارکنان خط تولید شیائومی مکس داشته باشد.به هر ترتیب اگر طرفدار محصولات شیائومی هستید باید گفت برای خرید شیائومی مکس انتظار زیادی لازم نیست چرا که شایع شده این گوشی بزرگ شیائومی در ماه آینده روانه بازار می‌شود.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ali می‌گوید

    عالیه واقعا،شیائومی در چن سال آینده سهم عمده بازار رو میگیره شک نکنین