ال‌جی والپیپرهای 360 درجه را برای جی 5 معرفی کرد

ال‌جی پرچمدار جدید خود را یکه و تنها روانه بازار نکرده و تجهیزات جالب دیگری نیز تحت عنوان دوستان ال‌جی، گوشی جی ۵ را همراهی می‌کنند، یکی از این تجهیزات دوربین ۳۶۰ است، به همین منظور ال‌جی چندین والپیپر زنده ۳۶۰ درجه را برای جی ۵ معرفی کرد.

2

از آنجایی که این والپیپرهای زنده 360 درجه به نوعی نقش تبلیغ برای دوربین 360 Cam ال‌جی را نیز ایفا می‌کنند، ال‌جی سعی داشته تا در فرآیند تولید آنها از عکاسان حرفه‌ای کمک بگیرد. از طرف دیگر احتمال بسیاری وجود دارد که این والپیپرهای زنده 360 درجه توسط دوربین 360 Cam ال‌جی گرفته شده باشد.

G5 360-wallpaper

این والپیپرها در قسمت والپیپر 360 در اپلیکیشن SmartWorld قرار دارند. در این قسمت کاربران قادر هستند عکس‌های 360 درجه‌ای که با دوربین 360 Cam ال‌جی گرفته‌اند را نیز به عنوان والپیپر انتخاب کنند. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که برای دانلود این والپیپرهای زنده 360 درجه باید حتما اپلیکیشن SmartWorld را بر روی گوشی نصب کرده باشید.

همان‌گونه که از نام این والپیپرها پیداست، با هدف پرکردن زاویه‌ای ۳۶۰ درجه ساخته شده‌اند و با این حساب کاربر قادر است در چند صفحه‌ مختلف از آنها به عنوان تصویر پشت‌زمینه گوشی استفاده کند. در حال حاضر پیدا کردن این والپیپرها در اپلیکیشن SmartWorld چندان هم ساده نیست اما خوشبختانه از آنجایی که تاریخ انتشار آنها تازه است در بالای سایر والپیپرها قرار گرفته‌اند.

دوربین 360 Cam ال‌جی، محصول جدید این شرکت است و با این حساب ال‌جی تبلیغات زیادی را برای فروش این محصول انجام می‌دهد، در همین زمینه ال‌جی کارت هدیه آمازون به ارزش ۳۰ دلار را به افرادی که در قسمت والپیپرهای ۳۶۰ نظر بنویسند اهدا می‌کند.

androidpolice.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حمید کثیری می‌گوید

    با سلام .موقعی که گوشی را خریدم (زمستان 95)یه وال پیپری روش بود که منظره یه شبه جزیره بود که رنگهای ان هم به صورت خودکار عوض میشد .متاسفانه چند ماه پیش گوشیم هنگ کرد و نتونستم اون وال پیپر را پیدا کنم .خواهشا اگر ممکنه کمکم کنید .ممنون از زحمات بی شایبه شما

  2. Mahdi می‌گوید

    واقعا گوشیه فوق العاده ایه❤❤❤❤❤???