پشتیباتی از قابلیتی شبیه به 3D Touch آیفون در مستندات Android N دیده شد

نسخه دوم پیش‌نمایش اندروید N برای توسعه‌دهندگان منتشر شده است،‌در این نسخه امکانات جالبی را شاهد هستیم از طرف دیگر بر اساس آنچه در مستندات این نسخه وجود دارد می‌توان پیش‌بینی کرد که نسخه بعدی اندروید از قابلیت تاچ‌سه‌بعدی پشتیبانی کند.

1

این‌گونه که پیداست توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری در نسخه دوم پیش‌نمایش اندروید N به شُرت‌کات لانچر جدیدی بر خورده‌اند که احتمال می‌رود از امکان تا چ‌ سه‌بعدی نظیر آنچه پیش از این در آیفون 6s دیده‌ایم پشتیبانی کند.

پس از مشخص شدن این ویژگی در نسخه دوم پیش‌نمایش اندروید N، کوین بِری، (Kevin Barry)، توسعه دهنده لانچر پرطرفدار نُوا (Nova) شخصا دست به کار شد تا این ویژگی جدید را آزمایش کند، اما از قرار معلوم چیزی دستگیرش نشده است. این‌گونه که پیداست این شرت‌کات‌های لانچر برای حرکات مشخص دست طراحی شده‌اند، این امر یک‌بار دیگر احتمال پشتیبانی اندروید N از تاچ سه‌بعدی را قوی‌تر می‌کند، البته بدون شک در حال حاضر گوشی‌های بعدی نکسوس در دست ساخت است و با این حساب احتمال می‌رود برای اولین بار در این گوشی‌ها شاهد این قابلیت جدید باشیم.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد باید گفت ویژگی تاچ سه‌بعدی چیزی نیست که توسعه‌دهندگان اندرویدی به راحتی دست از سر آن بردارند و با این حساب احتمال می‌رود در آینده نزدیک خبرهای بیشتری از این ویژگی در اندروید N داشته باشیم.

phandroid.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    همش تاثیر نوکیا هست