بوت‌لودر HTC 10 را می‌توانید تحت گارانتی آنلاک کنید!

برخلاف سامسونگ و ال‌جی که اجازه آنلاک کردن بوت‌لودر گوشی‌های خود را نمی‌دهند اچ‌تی‌سی با توسعه‌دهندگان رابطه بهتری دارد و مانند گذشته اجازه می‌دهد بوت‌لودر HTC 10 را حتی بدون لغو گارانتی آنلاک کنید.

3

با آنلاک کردن بوت‌لودر کاربر قادر خواهد بود تا رام‌های غیررسمی را بر روی دستگاه خود فلش کند و از آن‌ها استفاده کند. مشهورترین کاستوم رام‌ها مثل CyanogenMod و AOKP قادرند تجربه اندروید خالص را به راحتی به گوشی شما بیاورند. همچنین معمولاً سازندگان گوشی‌های هوشمند پس از دو سال به پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی‌ها پایان می‌دهند و کاستوم رام‌ها بهترین راه ارتقا به آخرین نسخه اندروید خواهد بود. اچ‌تی‌سی خوشبختانه آزادی را برای کاربران پرچم‌دارش فراهم کرده و به آن‌ها اجازه می‌دهد حتی بدون لغو شدن گارانتی بوت‌لودر HTC 10 را آنلاک کنند. اچ‌تی‌سی حتی نسخه‌ای از HTC 10 را با بوت‌لودر آنلاک شده در آمریکا عرضه خواهد کرد اما برخی اپراتورهای این کشور اجازه آنلاک کردن تمامی نسخه‌ها را نمی‌دهند.

اچ‌تی‌سی متعهد است تا به مشتریان خود برای آنلاک کردن بوت‌لودر دستگاه‌های خود کمک کند؛ هرچند که برخی مدل‌ها بنا به محدودیت‌های اپراتورها قابل آنلاک شدن نیست. ما در این مورد با شرکای خود مذاکره خواهیم کرد. برای اطلاعات بیشتر مجدداً اخبار را بررسی کنید.

خوب است بدانید در حال حاضر هنوز راهی برای آنلاک کردن بوت‌لودر گلکسی اس 7 و ال‌جی جی 5 پیدا نشده و حتی اگر هکرها بتوانند راهی پیدا کنند این امر ملزم به پذیرش لغو ضمانت دستگاه و همچنین از کار افتادن Samsung KNOX و Samsung Pay خواهد شد. خوشبختانه اچ‌تی‌سی مانند سونی رویه دیگری را پیش گرفته و آزادی عمل بیشتری را به کاربران حرفه‌ای تر خواهد داد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. مجید می‌گوید

    سلام
    لطفا در مورد لاک کردن دوباره بوت لودر مطلبی رو بذارید چون مطالبی که در اینترنت برای لاک کردن پیدا میشه فقط گوشی ری لاک میکنه که با لاک اولیه گوشی کاملا فرق داره
    مثلا گوشی بنده که فقط آنلاک کردمش حالا برای آپدیت کردن خطای روت شدن میده که اصلا گوشی من روت نشده و احتمالا به خاطر همین آن لاک کردن گوشی باعثش شده و وقتی میخوام لاک کنم گزینه ریلاک میاد نه لاک

    1. علی ارغوان می‌گوید

      تنها فرمان موجود همین fastboot oem lock هست و راه دیگه ای نداریم.
      اگر برای آپدیت به مشکل برخوردین بهتره فیرمور رسمی رو دانلود و فلش کنید

  2. Kamy می‌گوید

    یه کلام

    دمش گرم