فیس‌بوک پلتفرم مسنجر خود را به روی روبات‌ها باز کرد!

اگر از پیام‌رسان تلگرام استفاده کرده باشید حتماً با روبات‌ها آشنایی دارید. روبات‌ها می‌توانند به درخواست کاربر خدماتی مختلفی را بدون وجود اپراتور انجام دهند و حالا فیس‌بوک نیز تصمیم گرفته پشتیبانی از روبات‌ها را به پیام‌رسان مسنجر خود اضافه کند.

0

پس از تلگرام و اخیراً اسکایپ حالا فیس‌بوک نیز برای عقب نیفتادن از رقبا نسخه آزمایشی پلتفرم مسنجر خود را با پشتیبانی از روبات‌ها در کنفرانس F8 شب گذشته معرفی کرد. چت‌بات‌ها به کسب‌وکارها و فروشگاه‌ها امکان می‌دهند تا خدماتی مانند پشتیبانی پس از فروش، راهنمایی، خرید محصول، تمدید سرویس‌ها و چنین امکاناتی را بدون نیاز به خدمه اضافه برای کاربران فراهم کنند؛ به طور مثال تنها با گفتگو با یک چت‌بات از طریق مسنجر خواهید توانست دسته گل مورد نظرتان را سفارش دهید و با توجه به سرویس پرداخت پولی مسنجر پرداخت آنلاین را هم همان‌جا انجام دهید. همچنین شبکه‌های خبری می‌توانند تنها خبرهای مورد علاقه شما را برایتان ارسال کنند، فرودگاه‌ها اطلاعات پرواز شما را بررسی کنند و بسیاری امکانات دیگر.

با توجه به هوش مصنوعی این روبات‌ها نیاز به استخدام افراد صرفاً برای پشتیبانی و فروش کمتر خواهد شد و در آینده امکان اضافه کردن اطلاعات کارت‌های اعتباری برای پرداخت خودکار نیز فراهم می‌شود. یک نوار جستجوی جدید در اپلیکیشن جدید مسنجر فیس‌بوک به شما در یافتن روبات‌ها کمک می‌کند و حالا که این پیام‌رسان بیش از 900 میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد می‌تواند با روبات‌های تلگرام یا اسکایپ رقابت کند. فیس‌بوک هنوز زمان عرضه نسخه نهایی این پلتفرم را اعلام نکرده است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.