لاجیتک شرکت Jaybird تولیدکننده تجهیزات صوتی را با قیمت 50 میلیون دلار خریداری کرد

شاید بیشتر افراد Jaybird را با هدفون‌های درون گوشی (ایرفون) بلوتوثش بشناسند. امروز لاجیتک اعلام کرد که Jaybird را با قیمت 50 میلیون دلار خریداری کرده است.

0

لاجیتک به تازگی شرکت Jaybird را با 50 میلیون دلار پول نقد و 45 میلیون دلار دیگر در صورت رشد مالی و رسیدن به اهداف خریداری کرد. لاجیتک که چند سال پیش نیز (در سال 2008) شرکت Ultimate Ears تولیدکننده اسپیکرها و ایرفون‌های حرفه‌ای را خریداری کرده بود ظاهراً تصمیم گرفته تا در زمینه صدا سرمایه‌گذاری حتی بیشتری کند. اسپیکرهای Ultimate Ears که با نام UE شناخته می‌شوند و همچنین ایرفون‌های UE900 و UERM برای لاجیتک سودآوری بسیار زیادی داشت و حالا شاید ایرفون‌های Jaybird 3 که در حال حاضر از بهترین هدفون‌های بی‌سیم محسوب می‌شوند بتواند باعث رشد بیشتر این شرکت شود.

Jaybird علاوه بر ایرفون بی‌سیم و محبوب X2 هدفون‌های بی‌سیم و ورزشی نیز تولید کرده و اخیراً نیز یک دستبند هوشمند با نام Reign معرفی کرده است. بنیان‌گذار و مدیرعامل این شرکت Judd Armstrong می‌گوید این معامله باعث رشد بیشتر Jaybird و گسترش عرضه محصولات آن در سطح جهانی و همچنین افزایش توان مهندسی این شرکت خواهد شد. گفتنی است لاجیتک با وجود خریداری کردن Ultimate Eears به دلیل شهرت این برند کماکان محصولات تولیدی را با همین نام عرضه می‌کند و انتظار داریم این روند برای Jaybird نیز تکرار شود.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.