اپلیکیشن Milk VR سامسونگ به شما اجازه می‌دهد واقعیت مجازی را بدون هدست تجربه کنید

احتمالاً شما هم با تماشای ویدئوهای مختلف و اخبار راجع به هدست‌های گوناگون واقعیت مجازی تحریک شده‌اید تا یک‌بار هم که شده آن را تجربه کنید. اگر هنوز آن‌قدر مطمئن نیستید که برای یک هدست گران‌قیمت هزینه کنید سامسونگ اپلیکیشن Milk VR را برای تجربه این فناوری بدون نیاز به هدست منتشر کرده است.

0

هدست واقعیت مجازی Gear VR در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین هدست‌ها محسوب می‌شود. این هدست که با خانواده گلکسی اس 7 و گلکسی اس 6 و همچنین گلکسی نوت 5 سازگار است تجربه‌ای محدودتر از هدست‌های پیشرفته‌تری مانند Oculus Rift یا HTC Vive اما ارزان‌تر و کامل‌تر از گزینه‌هایی مثل Google Cardboard ارائه می‌کند. سامسونگ این هدست را به‌صورت رایگان برای مشتریانی که گلکسی اس 7 را پیش‌خرید کرده بودند در برخی از نقاط دنیا عرضه کرد و حالا سعی دارد با عرضه Milk VR کاربران بیشتری را به سمت هدست خود جذب کند.

GearVR_samsung

این اپلیکیشن تقریباً به شما تجربه‌ای مشابه واقعیت مجازی را می‌دهد تا بدانید تا چه حد به این فناوری علاقه دارید. Milk VR در حال حاضر تنها بر روی گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 6 اج پلاس، گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج و گلکسی نوت 5 کار می‌کند و بر روی مدل‌های دیگر و سایر برندها نصب نخواهد شد. سامسونگ این اپلیکیشن را به رایگان در پلی‌استور گوگل عرضه کرده است.

download-google-play-button

sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.