مقایسه قد و قواره HTC 10 با گلکسی اس 7، جی 5، نکسوس 6P، آیفون 6S و سایر رقبا

کاربرانی که طی یکی دو ساعت اخیر اخبار دسته گوشی‌های هوشمند منتشر شده در فارنت را دنبال کرده باشند، بدون شک در جریان هستند که شرکت اچ‌تی‌سی به تازگی از پرچم‌دار جدید خود با نام HTC 10 رونمایی کرده است. ما در مطلبی اختصاصی به معرفی ویژگی‌های این محصول پرداخته‌ایم و حال نوبت آن است که قد و قواره HTC 10 با گلکسی اس 7، جی 5، نکسوس 6P، آیفون 6S و سایر رقبا را مرود مقایسه قرار دهیم.

1

لازم به یادآوری است که HTC 10 در جلوی خود تنها از یک پنل شیشه‌ای با دکمه‌های خازنی و حسگر اثر انگشت روی دکمه Home خود بهره می‌برد و صفحه‌نمایش 5.2 اینچی این گوشی مانند اکثر پرچم‌داران به وضوح QHD یا 2560 در 1440 پیکسل مجهز شده است.

از دیگر مشخصات سخت افزاری بارز این محصول می‌توان به بهره‌مندی از تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 820 که بر پایه معماری 64 بیتی توسعه یافته، 4 گیگابایت حافظه رم،  دوربین‌هایی با گشادگی دیافراگم f/1.8 مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال و باتری  3000 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید شاهد مقایسه قد و قواره HTC 10 با گلکسی اس 7، جی 5، نکسوس 6P، آیفون 6S و سایر رقبا مطرح بازار باشید.

HTC-10-size-comparison-vs-Galaxy-S7-LG-G5-iPhone-6s-Nexus-6P-One-M9-and-others (1) HTC-10-size-comparison-vs-Galaxy-S7-LG-G5-iPhone-6s-Nexus-6P-One-M9-and-others (2) HTC-10-size-comparison-vs-Galaxy-S7-LG-G5-iPhone-6s-Nexus-6P-One-M9-and-others (3)

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    نسبت به ام۹ خیلی چیزاش تغییرکرده.سخت افزار،دیزاین و فن اوریهای جدید.فکرمیکنم ۵.۲اینچ صفحه بزرگی باشه.دوربین پشتی زده بیرون بنظرتون؟!