درز تصاویر Xperia C6 سونی؛ گوشی هوشمندی غول‌پیکر مجهز به فلش دوربین سلفی!

ساعاتی پیش یک منبع آسیایی وابسته به سونی، تصاویری از گوشی جدید این شرکت Xperia C6 را منتشر کرد که در آن‌ها به وضوح به کار گیری لنز دوربین سلفی عظیم جثه که به فلاش ال‌ای‌دی نیز مجهز شده در قاب جلویی دستگاه معلوم می‌شود.

1

همان‌طور که در جریان هستید شرکت سونی پس از تجربه چندین فصل رکود در بخش فروش گوشی‌های همراه خود، سرانجام با چرخشی معقول، سیاست خود در این بازار را تغییر داد و به جای عرضه مدل‌های میان رده متعدد طی یک سال در نظر دارد گوشی‌هایی با امکانات منحصر به فرد را تولید و عرضه نماید.

Xperia C را می‌توان سری پرچم‌داران سونی نامید که صرفاً برای سلفی بازها طراحی شده‌اند. در همین حال به تازگی تصاویری از عضو جدید این خانواده با نام Xperia C6 منتشر گردیده که به کار گیری نمایشگر غول‌پیکر مجهز به فلش دوربین سلفی در آنها مشهود است.

لازم به یادآوری است که آخرین عضو سری اکسپریا سی سونی C5 Ultra نام دارد که تابستان سال گذشته معرفی گردید.چندی بعی به مرور زمان شاهد درز شایعاتی در رابطه با جانشین این محصول با نام اکسپریا سی 6 بودیم که در MWC2016 معرفی خواهد شد؛ با این حال شرکت ژاپنی در کنگره جهانی موبایل برخلاف شایعات از پیش درز کرده، سری X گوشی‌های هوشمند خود در سه مدل مختلف به جای اکسپریا سی 6 رونمایی کرد.

Sony-Xperia-C6-1

از آن زمان تا به امروز دیگر خبری در رابطه با وجود C6 Ultra یا سی 6 به بیرون درز پیدا نکرد و بسیاری را بر آن داشت که سونی از عرضه این محصول منصرف شده است. در هر حال تصویر نسخه واقعی Xperia C6 گواهی از حقیقی بودن این محصول می‌دهد با این حال منبع خبر متأسفانه اطلاعاتی در رابطه با زمان احتمالی معرفی آن ارائه نکرده است. بر اساس شایعات قبلی می‌توان پیش‌بینی کرد که سونی بالا رده جدید خود را به تراشه پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک Helio P10 که یک پردازنده نه چندان قدرتمند اما مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌آید در کنار 2 گیگابایت حافظه رم تجهیز کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    یه زمانی N70
    دوربین جلو بزرگی داشت و همه نقدش میکردن