مدل G5 SE ال‌جی احتمالا تنها به بازار کره جنوبی اختصاص خواهد داشت

در حالی که چند روز بیشتر از انتشار خبر ثبت شدن نام‌های تجاری G5 SE و LG G5 SE از سوی ال‌جی نمی‌گذرد، امروز منابع وابسته به این شرکت از احتمال عرضه گوشی هوشمندی با نام‌ها مذکور صرفاً در بازار کره جنوبی سخن به میان آورند.

0

اگر به خاطر داشته باشید نام G5 SE حدود دو ماه پیش از جانب کره‌ای‌ها مطرح شده بود، در آن زمان آیفون SE هنوز معرفی نشده بود و تنها شاهد شایعات این گوشی بودیم. به هر ترتیب با ثبت نام تجاری G5 SE که چندی پیش صورت گرفت می‌توان این گونه برداشت کرد که احتمال دارد ال‌جی نیز قصد داشته باشد نسخه‌ای کوچک‌تر از G5 با نام G5 SE تولید کند. آیفون SE نیز مشخصات سخت‌افزاری چشم‌گیری دارد و با این حساب اگر نسخه‌ای کوچک‌تر از G5 با امکانات سخت‌افزاری قابل قبول روانه بازار شود ممکن است نظر خریداران را به خود جلب کند.

در همین رابطه امروز منابع وابسته به این شرکت کره‌ای از احتمال عرضه نسخه پیشرفته با طراحی متفاوت جی 5 با نام G5 SE سخن به میان آورده‌اند و این در حالی است که تا پیش از این گمان می‌رفت ال‌جی نیز نسخه کامپکت پرچم‌دار خود را با پسوند SE عرضه خواهد کرد.

البته در سوی مقابل این شایعات، سخنان Kellen Barranger قرار دارند که پیش‌تر العام کرده بود مدل G5 SE صرفاً در بازار کره جنوبی و بدون هیچ قابلیت منحصر به فردی نسبت به G5 هم‌اکنون نیز قابل دسترس هست. در هر حال به طور معمول شرکت ال‌جی عادت ندارد که گوشی‌های مطرح خود را با برند متفاوتی در کشور کره عرضه نماید، از این رو اگر احتمال اول یعنی وجود نسخه ارتقا یافته G5 صحت داشته باشد، در آینده‌ای نه چندان دور بایستی منتظر درز اطلاعات تکمیلی در این رابطه باشیم.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.