فردا HTC 10 در دو نسخه معرفی می‌شود؛ نسخه Lifestyle و نسخه عادی

همان‌طور که می‌دانید اچ‌تی‌سی قصد دارد فردا پرچم‌دار جدید خود را رونمایی کند. حالا شایعاتی در مورد یک نسخه دیگر از این گوشی با نام HTC 10 Lifestyle به گوش می‌رسد که توسط عکسی از گوگل پلاس درز کرده است.

0

ظاهراً فردی اطلاعات EXIF مربوط به یک عکس گرفته شده از گوشی HTC 10 Lifestyle را در گوگل پلاس منتشر کرده است. همان‌طور که می‌بینید اندازه 4000 در 3000 پیکسل عکس وضوح 12 مگاپیکسلی و نسبت تصویر 4:3 دوربین این گوشی را تأیید کرده و گشادگی دیافراگم F/1.8 نیز احتمالاً ضامن کیفیت مناسب تصاویر در نور کم خواهد بود. با وجود این‌که هنوز مشخص نیست لایف‌استایل نسخه جدیدی از HTC 10 باشد اما مسلماً این تصویر کنجکاوی ما را برای مراسم فردا بیشتر خواهد کرد.

htc-10-lifestyle-exif

نام HTC 10 که ماه گذشته توسط @evleaks درز کرده بود نیز حالا توسط وب‌سایت رسمی اچ‌تی‌سی تأیید شده و همان‌طور که می‌بینید دستگاهی با این نام و البته بدون تصویر در کنار HTC One A9 به چشم می‌خورد. طبق شایعات قبلی اچ‌تی‌سی قصد دارد نسخه‌ای از این گوشی را با چیپست ضعیف‌تری Snapdragon 652 نیز عرضه کند که البته باز هم از قدرت پردازشی و گرافیکی مناسبی بهره خواهد برد. به همین دلیل شاید Lifestyle همین نسخه از HTC 10 باشد که با قیمتی پایین‌تر به بازار عرضه می‌شود.

htc-10-name

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.