کیس رسمی جی 5 ال‌جی وجود نسخه G5 SE را تأیید می‌کند

همان‌طور که پیش از این در خبرها داشتیم ال‌جی نام G5 SE را ثبت کرده و حالا نشانه‌ای دیگر از وجود این نسخه از جی 5 آن هم در جعبه کیس رسمی G5 دیده شده است.

1

ال‌جی هفته گذشته نام‌های تجاری G5 SE و LG G5 SE را به نام خود ثبت کرد و از آن‌جا که اپل iPhone 5SE را به‌تازگی به بازار عرضه کرده می‌شد حدس زد این نسخه کوچک‌تر و اما کماکان قدرتمند از G5 پرچم‌دار باشد. اما اگر در تصاویر درز کرده از کیس Quick Cover برای جی 5 دقت کنید نام G5 و G5 SE درکنار یکدیگر درج شده و به این ترتیب مطمئناً هر دوی این گوشی‌ها از نظر ابعاد و ظاهر یکسان خواهند بود. به این ترتیب خبری از نسخه کوچک‌تر جی 5 که برخی امیدوار بودند آن را به عنوان رقیبی برای آیفون SE ببینند نخواهد بود.

با توجه به لوگوی بزرگ درج شده آن هم بر روی کیس رسمی جی 5 مشخص است که این گوشی واقعاً وجود خارچی دارد اما هیچ اطلاعاتی دیگر از آن در دست نیست. همان‌طور که می‌دانید جی 5 با چیپست اسنپ‌دراگون 820 عرضه می‌شود اما ال‌جی از نسخه‌ای ارزان‌تر با چیپست اسنپ‌دراگون 652 نیز در برخی کشورها خبر داده بود اما نام SE را برای آن اعلام نشد. به این ترتیب ممکن است G5 SE همان نسخه ارزان‌تر جی 5 با پردازنده‌ای نسبتاً ضعیف‌تر باشد اما این احتمال هم وجود دارد که ال‌جی جنس بدنه را از فلز به پلاستیک تغییر داده تا قیمت این نسخه از جی 5 حتی پایین‌تر بیاید. وب‌سایت فون‌آرنا برای پاسخ‌های بیشتر با ال‌جی تماس گرفته اما هنوز هیچ پاسخ رسمی دریافت نکرده است.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    متقلب