درز تصویری دیگر از HTC 10؛ این بار در رنگ سفید!

در دو هفته اخیر تقریباً هر روز شاهد درز اطلاعاتی پیرامون ظاهر و ویژگی‌های گوشی HTC10 بوده‌ایم. در همین رابطه نیز ساعاتی پیش تصویری دیگر از پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی این بار به رنگ سفید توسط وبلاگ چینی Weibo منتشر گردیده است.

0

در تصویر زیر که به نظر می‌رسد مربوط به نسخه نهایی HTC 10 باشد، نشان داده میشود که بر روی این گوشی پلتفرم اندروید 6 به زبان چینی نصب شده است.

در راستای شایعات قبلی، این تصویر نیز نشان می‌دهد که پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی با بدنه‌ای یکپارچه فلزی لااقل در دو رنگ مشکی و سفید در قاب جلویی میزبان دوربینی با لنز بزرگ جثه است که در تیزرهای این گوشی نیز بر کیفیت آن بسیار تأکید شده بود.

CfiKhhyUEAgbw2M

اچ‌تی‌سی مدعی است بوم‌ساند در نوع خود بهترین فناوری صدایی است که در گوشی‌ همراه هوشمند به کار گرفته شده است. به غیر از این فناوری امکانات ویژه‌ دیگری نیز در HTC 10 انتظار می‌رود، امیدواریم این وعده و وعید‌های اچ‌تی‌سی در خصوص پرچم‌دار جدید خود بتواند به فروش گوشی طلایه‌دار بعدی این شرکت کمک کند.

انتظار داریم وان ام 10 با پیروی از همان زبان طراحی به کار رفته در وان A9، بدنه باریک فلزی، تراشه 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 820 که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده، 4 گیگابایت حافظه رم، بلندگوهایی مجهز به فناوری صدای بوم‌ساند دوربین 12 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه فیزیکی هوم و رابط کاربری Sense UI توسعه یافته بر اندروید 6 مارشملو در چهار رنگ مشکی، طلایی، سفید و نقره‌ای در تاریخ ۲۴ فروردین‌ماه معرفی شود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.