تماشا کنید: مقایسه سرعت گلکسی اس 7 اج (اکسینوس) در برابر آیفون 6S پلاس

آیفون اپل همیشه با وجود استفاده از تعداد هسته‌های کمتر در پردازنده‌اش به لطف بهینه‌تر بودن iOS نسبت به گوشی‌های اندرویدی روان‌تر بوده اما آیا گلکسی اس 7 اج مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 8890 می‌تواند آن را شکست دهد؟

1

همان‌طور که در ویدئویی اوایل فروردین‌ماه مشاهده کردید نسخه اکسینوس گلکسی اس 7 نسبت به نسخه اسنپ‌دراگون چه در سرعت اجرای اپلیکیشن‌ها و چه در فراخوانی آن‌ها از حافظه رم سریع‌تر عمل می‌کند و به همین دلیل این نسخه برای مقایسه با پرچم‌دار اپل انتخاب شده است.


همان‌طور که مشاهده می‌کنید با وجود این‌که اختلاف فاحشی میان این دو پرچم‌دار وجود ندارد گلکسی اس 7 با وجود حل مشکل رم باز هم در مجموع از آیفون عقب افتاده است. شاید یکی از دلایل اصلی این موضوع وضوح بسیار بالاتر پرچم‌دار سامسونگ (QHD در برابر FHD) باشد. پردازنده سامسونگ برای قدرت بخشیدن به این پیکسل‌های بیشتر تحت فشار بیشتری قرار دارد در صورتی که آیفون از این بابت مشکل چندانی ندارد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مصطفی می‌گوید

    سلام یک موردی مشکل داشت مقیاس انیمیشن ها در s7 رو x1 بود که باید خاموش می بود به خاطر همین یهم مقدار کند بود من s6 دارم به خاطر همین تو نستم تشخیص بدم