بسته ویژه ایرانسل برای خریداران گلکسی اس 7 سامسونگ در ایران

سه‌شنبه هفته‌ای که گذشت شرکت سامسونگ در مراسمی با حضور اصحاب رسانه و مدیران این شرکت گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، دو گوشی هوشمند پرچمدار خود در بازار تلفن همراه را معرفی کرد اما یکی از خبرهای خوب این مراسم معرفی سرویس VIP این شرکت برای خریداران این دو گوشی هوشمند و  عرضه این دو گوشی هوشمند به صورت یک بسته ویژه توسط شرکت ایرانسل بود.

0

بنابر آن چیزی که هم‌اکنون در وبسایت ایرانسل نیز در دسترس قرار گرفته است، خریداران گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ که این گوشی‌ها را از ایرانسل خریداری نمایند،‌ در کنار این گوشی‌های هوشمند از یک سیم‌کارت 4G به همراه بسته سه ماهه 15 گیگابایتی یا بسته یک ساله ۹۶ گیگابایتی اینترنت پرسرعت ایرانسل و همچنین هدفون بی سیم گلکسی اس 7 برخوردار خواهند شد و البته مشمول گارانتی VIP شرکت سامسونگ به مدت یکسال خواهند شد.

Galaxy-S7-official-press

بنابر اعلام سامسونگ گارانتی VIP‌ رایگان سامسونگ شامل حل مشکل گوشی در حد امکان در درب منزل خریداران گلکسی اس 7 و اس 7 اج در شهرهای تهران، مشهد و اصفهان است که کاربران بلافاصله با تماس با مرکز مشتریان سامسونگ، کارشناسان این شرکت در درب منزل حاضر شده و مشکلات آنها را مرتفع می‌نمایند و یا برای رفع مشکلات بیشتر گوشی را از آنها تحویل بگیرند.

سامسونگ همچنین در مراسم خود اعلام کرد که خریدارانی که تا پایان بهار 1395 این دو گوشی هوشمند را خریداری نمایند می‌توانند از گارانتی تعویض رایگان یکساله صفحه نمایش این دو گوشی هوشمند برخوردار شوند تا استفاده از گوشی هوشمند خود را به طور کامل تجربه کرده و لذت ببرند.

اگر به خرید این دو گوشی هوشمند و استفاده از بسته ویژه در نظر گرفته شده و گارانتی VIP سامسونگ تمایل دارید می‌توانید برای خرید با شماره ۶٠٠ از خطوط ایرانسل و ٠٩٣۶۶٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.