درز تصاویر سلفی دوربین HTC 10؛ OIS برای اولین بار به دوربین جلو می‌آید

اچ‌تی‌سی در تیزرهایی ویدئویی پرچم‌دار خود HTC 10 ادعا می‌کند این گوشی دارای دوربین‌هایی با کلاس جهانی بوده و بهترین تجربه عکاسی و فیلمبرداری را رقم خواهد زد. حالا اولین تصاویر گرفته شده توسط دوربین سلفی این گوشی درز کرده که ظاهراً خبر از لرزش‌گیر اپتیکال OIS در دوربین جلوی آن دارد.

1

می‌توان به جرأت گفت تاکنون در هیچ‌کدام از گوشی‌های اچ‌تی‌سی دوربینی ندیده‌ایم که عکس‌هایی عالی بگیرد و بتواند با پرچم‌داران سایر برندها رقابت کند. اما شاید امسال داستان متفاوت باشد چرا که اچ‌تی‌سی برای بقا چاره دیگری هم ندارد. یک اکانت توییتر با آدرس testingsmiles@ به تازگی تصاویری منتشر کرده که ظاهراً مربوط به دوربین سلفی HTC 10 است. این تصاویر توسط یک مونوپاد سلقی گرفته شده و در کنار آن‌ها هش‌تگ powerof10#، زمان رونمایی (24 فروردین‌ماه) و همچنین اشاره‌ای به OIS به چشم می‌خورد.

با وجود این‌که می‌دانستیم دوربین اصلی HTC 10 به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز خواهد شد اما به‌کارگیری این فناوری در دوربین جلو سابقه نداشته است. OIS نه‌تنها می‌تواند لرزش‌های حین فیلمبرداری را خنثی کند بلکه با حذف لرزش‌های کوچک دست اجازه می‌دهد شاتر در نور کم به مدت بیشتری باز بماند و به این ترتیب نور بیشتری جذب شده و تصویر حاصل روشن‌تر و با نویز کمتر و جزئیات بیشتر ثبت شود. تمامی این تصاویر در حال حاضر از توییتر حذف شده اما وب‌سایت Phandroid موفق شده تا آن‌ها را پیش از حذف ذخیره کند.

از آن‌جایی که به نظر می‌رسد تصاویر در مقابل یک پروژکتور گرفته شده‌اند نمی‌توان در مورد کیفیت تصاویر اظهار نظر جدی کرد اما امیدواریم اچ‌تی‌سی به وعده خود برای بهترین دوربین یا حداقل یکی از بهترین‌ها عمل کند.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    دوربین خوب بودنش مهمه ولی چیز جدیدی نیست
    بهتر بود رو ویژگی های دیگه ای مانور میداد