بندهای Hermes برای اپل واچ با قیمت پایه 340 دلار عرضه خواهند شد

طبق اطلاعات منتشر شده توسط منابع وابسته به کوپرتینوها، کالکشن بندهای چرمی جدید اپل‌واچ که توسط Hermes تولید گردیده‌اند به زودی راهی بازار خواهند شد.

1

انتظار می‌رود بندهای Hermes برای اپل‌واچ به دو صرفت آنلاین و یا در فروشگاه‌های اپل استور قابل دسترس قرار گیرند. همچنین بندهای اسپورت پلاستیکی جدید که پیش از این در رنگ‌های سفید، آبی، سبز، قرمز و سیاه عرضه شده بودند اکنون در رنگ‌های جدید در دسترس قرارخواهند گرفت.

در سوی دیگر به نظر می‌رسد بندهای Hermes به صورت مستقل نیز قابل خرید خواهند بود، از این رو می‌توانید هر چند وقت یک بار بند اپل‌واچ خود را تعویض نمایید. بر این اساس شنیده می‌شود که نسخه تک لایه بندهای مورد بحث با قیمت پایه 340 دلاری عرضه شوند، این در حالی است که قیمت مدل دولایه آن که برای نسخه 38 میلی‌متری تنها عرضه شده است به 490 دلار خواهد رسید.

البته مدلی با طراحی Cuff نیز به رنگ گوزن قهوه‌ای برای مدل 43 میلی‌متری تولید و به تعداد محدود عرضه خواهد شد که قیمت آن به مرز 690 دلار نیز خواهد رسید. همچنین از 19 آوریل کالکشن جدید بندهای هرمس در رنگ‌های آبی، آبی یاقوت کبود، سفید و نارنجی روشن نیز راهی بازار خواهند شد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    قیمت بندش از بقیه ساعتا گرون تره