رونمایی Meizu از گوشی هوشمند Pro 6 با انتشار یک تصویر رسمی!

تنها یک روز از معرفی M3 Note نمی‌گذرد که شاهد رونمایی گوشی هوشمند جدیدی از جانب Meizu هستیم،‌این گوشی هوشمند، Meizu Pro 6 نامیده می‌شود و با انتشار یک تصویر رسمی رونمایی شد.

0

برند Pro از خانواده گوشی‌های Meizu را می‌توان در رده گوشی‌های تراز اول ذکر کرد، قاب فلزی، تجهیزات قدرتمند سامسونگ، دوربین مثال زدنی و سایر امکاناتی که گوشی‌های پرچمدار از آنها بهره می‌برد در گوشی هوشمند تراز اول جدید معرفی شده از جانب Meizu نیز مشاهده می‌شود. تاکنون تصاویر مختلفی از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده بود و جالب اینجاست که مشخصات فنی و ظاهر Meizu Pro 6 با شایعاتی که دیده و شنیده بودیم مطابقت می‌کند. می‌توان گفت از لحاظ طراحی Meizu Pro 6 با سبک و سیاق گوشی قبلی سری Pro این شرکت متفاوت طراحی شده و چیدمان فلش دوربین گوشی در قسمت پشت کاملا فرق کرده است.

فلش دوربین در نسخه قبلی به صورت لوزی بود اما در Meizu Pro 6 به صورت دایره طراحی شده است. به این ترتیب به راحتی می‌توان این قسمت را با سنسور اثر انگشت اشتباه گرفت، ناگفته نماند که سنسور اثر انگشت در قسمت دکمه Home گوشی تعبیه شده است. پیش از این شایع شده بود که این گوشی تراز اول به صفحه‌نمایشی ۵.۷ اینچی مجهز است و ۴ یا ۶ گیگابایت رم در کنار ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی در آن جا خوش کرده است، از لحاظ کیفیت صفحه‌نمایش نیز باید گفت که از رزولوشن فول‌اچ‌دی بهره می‌برد. همان‌گونه که اشاره شد  دوربین پشت این گوشی ۲۱ مگاپیکسل است در حالی که در قسمت جلو با دوربینی ۵ مگاپیکسلی سر و کار داریم. گفته می‌شود که در این گوشی هوشمند چیپست مدیاتک Helio X25 تعبیه شده است، جالب اینجاست که ظاهرا این چیپست به صورت انحصاری تا انتهای سال تنها در این محصول به خدمت گرفته خواهد شد.

در مجموع باید گفت گوشی هوشمند Meizu Pro 6 تمامی شایستگی‌های لازم را برای قد علم کردن در برابر سایر گوشی‌های پرچمدار در بازار دارد، با این حساب انتظار می‌رود فروش خوبی در بازار داشته باشد و امید داریم تا شرکت چینی Meizu با تولید محصولاتی از این دست با قیمت مناسب بتواند به حضور و پیشرفت خود در بازار پر تلاطم گوشی‌های همراه هوشمند ادامه دهد. ذکر این نکته نیز لازم است که در کنار رونمایی گوشی Meizu Pro 6 صحبتی از زمان عرضه آن به بازار مطرح نشد اما انتظار می‌رود تا حدود یک ماه اول این گوشی خوش قد و بالا روانه بازار شود.

آپدیت: تصویر زیر نیز اخیراً در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است:

meizu-pro-6

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.