گزارش مالی اچ‌تی‌سی در سه‌ماهه اول سال 2016؛ 64.31 درصد کاهش درآمد

اچ‌تی‌سی به هیچ‌وجه در وضعیت خوبی قرار ندارد و چند سالی هست که درآمد این شرکت رو به کاهش بوده و باعث ضرردهی شده است. این شرکت تایوانی اخیراً گزارش مالی فصل اول 2016 خود را نیز منتشر کرده که خبر از کاهش درآمد 64.31 درصدی نسبت به بازه مشابه سال گذشته دارد.

1

در ماه گذشته یعنی ماه مارس اچ‌تی‌سی 4.14 میلیارد دلار جدید تایوان یا 127.57 میلیون دلار آمریکا بوده است. این میزان 1.34 درصد کمتر از ماه گذشته و البته 79.3 درصد کمتر از ماه مارس 2015 بوده است. درکل سه‌ماهه اول سال 2016 اچ‌تی‌سی تنها 433.95 میلیون دلار درآمد داشته که 64.31 درصد کمتر از فصل اول سال 2015 بوده است. اخیراً نیز ارزش سهام این شرکت 8.32 درصد افت کرده و به 79.3 دلار تایوان رسیده است. اگر به خاطر داشته باشید اواخر تابستان سال گذشته نام اچ‌تی‌سی از 50 شرکت برتر کشور تایوان نیز خارج شد.

HTC-financial

عرضه گوشی‌هایی نه‌چندان انقلابی و مطابق با نیازهای امروز کاربران دلیل اصلی افت اچ‌تی‌سی است. گوشی‌های سری One این شرکت بدون انقلابی در طراحی عرضه شدند و معمولاً در بخش دوربین قادر به رقابت با پرچم‌داران سایر برندها مثل سامسونگ، اپل و ال‌جی نبودند.

HTC-10-render-3

اچ‌تی‌سی امیدوار است که سرانجام با رونمایی HTC 10 در 24 فروردین‌ماه نظرات را عوض کرده و بتواند دوباره به سوددهی بازگردد. درحالی‌که اچ‌تی‌سی کماکان تیزرهای مختلف ویدئویی HTC 10 را با ادعاهایی مانند بهترین تجربه صدا و بهترین دوربین منتشر می‌کند و طراحی این گوشی را نیز مدت‌هاست که دیده‌ایم سامسونگ، ال‌جی و هواوی مشغول تولید انبوه و عرضه پرچم‌داران اندرویدی خود هستند. گلکسی اس 7 اج با بهترین دوربین و صفحه‌نمایش به اعتقاد کارشناسان، جی 5 با دوربین واید و بدنه فلزی ماژولار و هواوی پی 9 نیز با دوربین دوگانه لایکا در حال حاضر در کانون توجه هستند و اچ‌تی‌سی اگر قصد دارد نظرات را به سوی خود جلب کند باید با یک محصول عالی پا به رقابت بگذارد.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Kamy می‌گوید

    خدا کمکش کنه ، من که دوسش دارم
    خودم M7 دارم