گوشی‌های هوشمند Mi 5S و Mi Note 2 شیائومی به صفحه نمایشی با لبه‌های خمیده مجهز خواهند بود

اگرچه در حال حاضر تنها برخی از گوشی‌های ساخت سامسونگ در بازار از نمایشگرهای دو لبه خمیده بهره می‌برند، با این حال انتظار می‌رود با توسعه فناوری این‌گونه پنل ها در سال جاری دیگر شرکت‌های تراز اول دست به تولید گوشی‌هایی با نمایشگر دولبه خمیده بزنند.

1

سال گذشته شاهد معرفی گوشی‌های گلکسی اس 6 اچ و اس 6 اچ پلاس با نمایشگر دولبه خمیده از سوی سامسونگ بودیم و در ادامه همین روند نیز چندی پیش گلکسی اس 7 اج با تجهیز به این‌گونه نمایشگر راهی بازار گردید. البته ناگفته نماند که به نظر می‌رسد تسلط گوشی‌های ساخت این شرکت کره‌ای بر بازار گوشی‌هایی با صفحه‌نمایشی با لبه‌های خمیده به زودی به اتمام خواهد رسید زیرا اطلاعات دریافتی حاکی از آن‌اند که گوشی‌های هوشمند Mi 5S و Mi Note 2 شیائومی نیز با تجهیز به این قابلیت به زودی معرفی خواهند شد.

لازم به یادآوری است که سامسونگ فروش نمایشگرهای دولبه خمیده خود را به سایر شرکت‌های تولیدکننده از جمله Meizu، Oppo و Gionee نیز آغاز کرده، به طوری که اگر به خاطر داشید اولین گوشی مجهز به حافظه رم 6 گیگابایتی Xplay 5 نیز چندی پیش با همین نوع نمایشگر از سوی Vivo معرفی گردید.

در هر حال شنیده می‌شود که شیائومی مشغول کار بر روی دو نسخه از Mi 5S است که علاوه بر برخورداری از نمایشگر دو لبه خمیده مجهز به فناوری فورس تاچ، از حسگر اثر انگشت و دوربینی با لنز دوگانه در قاب پشتی نیز بهره می‌برد. در سوی دیگر شنیده می‌شود که گوشی Mi Note 2 با بهره‌گیری از نمایشگر 5.7 اینچی فول اچ دی در سینه میزبان تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 820 می‌باشد که بر پایه معماری 64 بیتی توسعه یافته است. علاوه بر این طبق گذارش MochaRQ، نسخه ارتقا یافته از می نوت 2 با نام Mi 5 Pro هم در راه بوده که البته اطلاعاتی در رابطه با ویژگی‌های آن منتشر نگردیده است.

ناگفته نمایند که این شایعات هنوز توسط هیچ منبع موثقی تائید یا رد نگردیده، با این حال ممکن است هیچ‌گاه شاهد عرضه محصولاتی با ویژگی‌های مذکور از سوی شیائومی نباشیم.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. رسا می‌گوید

    قبل از این هم گوشی فوق العاده ی پریو اج بود