تماشا کنید: پس از 16 ساعت غوطه‌ور بودن در آب چه اتفاقی برای گلکسی اس 7 سامسونگ می‌افتد؟

سامسونگ مدعی است گلکسی اس 7 به صورت ضد آب طراحی شده است و با این حساب این سوال پیش می‌آید که این گوشی تا چه مدت زمانی در زیر آب دوام می‌آورد، اینجاست که مشاهده غوطه‌ور بدون پرچمدار جدید سامسونگ برای مدت طولانی در آب خالی از لطف نخواهد بود.

1

همان‌‌گونه که اشاره شد گلکسی اس 7 به صورت ضد آب طراحی شده است و شرکت سامسونگ نیز در تبلیغات خود زیاد از این امر سخن به میان می‌آورد، سامسونگ مدعی است این گوشی را می‌توان در عمق یک و نیم متری حدود ۳۰ دقیقه نگه داشت بدون اینکه مشکلی برای آن ایجاد شود و آب به داخل گوشی نفوذ کند.

در این بین این سوال پیش می‌آید که اگر گلکسی اس 7 برای مدتی بیش از زمان ادعا شده توسط سامسونگ در زیر آب غوطه‌ور بماند چه اتفاقی برای گوشی می‌افتد. به همین منظور کاربری کنجکاو در یوتیوب این گوشی را برای مدت 16 ساعت در زیر آب قرار داد تا مشخص شود پرچمدار جدید سامسونگ در زیر آب چند مرده حلاج است. جالب است بدانید که پس از اینکه وی گوشی را از مخزن شیشه‌ای آب بیرون کشید، گلکسی اس 7 در کمال صحت و سلامت کار می‌کرد. ناگفته نماند که برای شارژ مجدد احتمالا گوشی باید کاملا خشک شود.

sammobile.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. جعفر می‌گوید

    سامسونگ ضد آب نساخت نساخت نساخت نساخت یهو خوب که چه عرض کنم عالیشو ساخت