گوشی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ در ایران معرفی شدند

شرکت سامسونگ صبح امروز گوشی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج ، پرچم‌داران جدید خود در بازار تلفن همراه را به بازار معرفی کرد.

0

در مراسمی که امروز روز سه‌شنبه 17 فروردین ماه 1395، در برج میلاد تهران و با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد شرکت سامسونگ در ایران برگزار شد، این شرکت از گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge رونمایی کرد.

Galaxy-S7-Edge-Hands-On-04

در ابتدای این مراسم فرناز فرضی مدیر روابط عمومی سامسونگ در ایرhن ضمن خوشامدگویی به حاضرین و آرزوی سالی پر از موفقیت از بام سوک هانگ مدیرعامل دفتر شرکت سامسونگ در ایران برای سخنرانی دعوت بعمل آورد.

Galaxy-S7-and-S7-Edge-Event-in-Iran-02

بام سوک هانگ ضمن ابراز خوشحالی از حضور در میان اهالی رسانه، گفت:

«آنچه من در سامسونگ، بعد از رونمایی محصولات مختلفی از جمله گوشی‌های سری S یاد گرفته‌ام، این است که چگونه گوش کنم، روی چه مواردی تمرکز کنم و چه زمانی تصمیمات مهم بگیرم. سامسونگ نیز به‌عنوان یک شرکت چنین چیزی را آموخته است؛ همان‌طوری که ما از تولیدکننده دستگاه‌های تلفن و فکس، تبدیل به پیشرو بازار گوشی‌های هوشمند شده‌ایم. تعهد ما همیشه این بوده که متوجه شویم شما چه می‌خواهید؛ زندگی‌تان را بهبود بخشیم و شما را به چیزهایی که برای‌تان مهم است، برسانیم.

Galaxy-S7-Hands-On-07

وی با اشاره به اهمیت ایران برای سامسونگ، گفت:

ایران یکی از مهم‌ترین بازارهای ماست و در حال حاضر رهبری آن را در اختیار داریم که برای رسیدن به این جایگاه راه زیادی پیموده‌ایم.»

Galaxy-S7-and-S7-Edge-Event-in-Iran-03

در ادامه، علی جعفریه، مدیر ارشد بخش موبایل شرکت سامسونگ در ایران، با اشاره به رویکرد کلی این شرکت عنوان کرد:

«ما به‌عنوان رهبر بازار، مسئولیت‌هایی داریم که تنها به ارائه محصول، خلاصه نمی‌شود. ما مسئولیت داریم که تجربیات جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاوریم.»

Galaxy-S7-Edge-Hands-On-03

وی در ادامه با اشاره به طراحی بسته خدماتی جدیدی برای این گوشی‌ها ادامه داد:

«ما برای کاربرانی که تا پایان بهار سال جاری، پرچم‌داران جدیدمان را خریداری کنند، یک بسته خدماتی ویژه تحت عنوان وی.آی.پی (VIP) طراحی کرده‌ایم. امکانی که به طور کامل خیال کاربران را از بابت استفاده بی‌دغدغه از گوشی‌‌ هوشمندشان راحت می‌کند. به این منظور چنانچه تا پایان سال 95 هر اتفاقی برای صفحه ‌نمایش گوشی‌ها رخ دهد، برای تعویض یا تعمیر صفحه نمایش هزینه‌ای دریافت نمی‌شود، فقط هزینه‌ای جزئی جهت انجام کار توسط اپراتور گرفته خواهد شد.»

Galaxy-S7-and-S7-Edge-Event-in-Iran-04

جعفریه همچنین در پایان گفت:

«کسانی که در شهرهای تهران، مشهد و اصفهان زندگی می‌کنند، می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل، با مرکز تماس موبایل سامسونگ به شماره 42132-021 تماس بگیرند تا نیرویی به درب منزل آنها اعزام شود، گوشی را تحویل بگیرد و پس از انجام تعمیرات، دوباره آن را درب منزل تحویل دهد.»

Galaxy-S7-and-S7-Edge-Event-in-Iran-05

در بخش بعدی این مراسم، کارشناسان موبایل شرکت سامسونگ، به معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge پرداختند.

Galaxy-S7-Hands-On-05

پس از آن خبرنگاران در فضای تعبیه شده برای تجربه محصول (Experience Zone) از نزدیک با امکانات و ویژگی‌های این محصولات آشنا شدند. منتظر بررسی کامل این دو پرچمدار سامسونگ در فارنت باشید.

Galaxy-S7-Hands-On-06

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.