یوگا بوک در راهست؛ اولین تبلت تبدیل‌پذیر اندرویدی لنوو

خانواده محصولات تبدیل پذیر لنوو که آنها را با نام برند یوگا می‌شناسیم،‌عضو جدیدی با نام یوگا بوک خواهد داشت که انتظار می‌رود اولین تبلت تبدیل‌پذیر اندرویدی لنوو باشد.

1

تبلت‌های اندرویدی سری یوگا به قابلیت تبدیل‌پذیری خود شهره هستند، این تبلت‌ها با توجه به پایه‌ای که دارند به راحتی در هر شرایطی قابل استفاده‌اند. از طرف دیگر همان‌گونه که در بالا اشاره شد، انتظار می‌رود خانواده یوگا عضوی جدید داشته باشد که در قد و قواره این برند خوشنام ظاهر شود.

این لپ‌تاپ جدید یوگا بوک نامیده می شود و نمی‌توان آنرا با سایر تبلت‌های سری یوگا که پیش از این می شناسیم مقایسه کرد، تبلت یوگا بوک در واقع شباهت زیادی به لپ‌تاپ‌های سری یوگا دارد که به صورت پیش‌فرض به سیستم عامل ویندوز مجهز هستند اما یوگا بوک از سیستم عامل اندروید بهره می‌گیرد.

با این حساب با لپ‌تاپی طرف هستیم که در نوع خود جالب توجه است چرا که لپ‌تاپ‌های زیادی در حال حاضر به سیستم عامل اندروید مجهز نیستند. در زمینه لپ‌تای‌های اندرویدی می‌توان به لپ‌تاپ فوق سبک Remix و لپ‌تاپ تازه معرفی شده Pixel C که ساخت دست گوگل است اشاره کرد.

این لپ‌تاپ‌ها طرفدار زیادی در بازار ندارند چرا که سیستم عامل اندروید آنگونه که باید شاید بر روی لپ‌تاپ کارآیی ندارد‌، با این حساب این اقدام لنوو برای ساخت لپ‌تاپی تبدیل‌پذیر و مجهز به سیستم عامل اندروید در نوع خود جالب توجه به نظر می‌رسد.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون از این محصول جدید خانواده یوگا لنوو به بیرون منتشر شده است، یوگا بوک از پردازنده اینتل Cherry Trail یا اتم x5 یا x7 بهره می‌برد و صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی خواهد داشت.

از لحاظ ضخامت هم گفته می‌شود در حالی که صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ به صورت کامل بر روی بدنه آن قرار گرفته ضخامتی برابر با ۱۰ میلی‌متر دارد. اگر از طرفداران محصولات خانواده یوگا هستید حتما می‌دانید که یوگا ۳ پرو و یوگا ۹۰۰ قادر هستند به صورت ۳۶۰ درجه تا شوند، انتظار می‌رود یوگا بوک نیز به همین حالت از وسط تا شود.

متاسفانه به غیر از اطلاعاتی که به آنها اشاره شد و تصویر رنر شده این محصول، خبری بیشتری در حال حاضر در دسترس نیست. لنوو رسم ندارد محصولات خود را بی‌ مقدمه و خشک و خالی معرفی کند،‌از طرف دیگری مراسم و کنفرانس خبری معروفی هم در یکی دو ماه آینده برگزار نمی‌شود.

نزدیک ترین مراسمی که در پیش است را می‌توان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ نام برد که در خرداد ماه برگزار می‌شود و به این ترتیب می‌توان حدس زد در این نمایشگاه شاهد یوگا بوک لنوو باشیم، البته از این نکته نیز نباید غافل ماند که ماه آینده مراسم گوگل I/O ۲۰۱۶ برگزار می‌شود و از آنجایی که یوگا بوک یک لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر با سیستم‌عامل اندروید است احتمال دارد در این مراسم شاهد رونمایی آن از جانب لنوو باشیم.

slashgear.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    تبلت تبدیل پذیر اندرویدی اصلا به درد نمیخوره