ال‌جی پاسخ داد؛ در جی 5 خبری از پلاستیک نیست!

روز جمعه ویدئویی منتشر شد که نشان می‌داد با خراش بدنه جی 5 ال‌جی به پوششی شبیه به پلاستیک می‌رسیم! حالا ال‌جی در واکنش به این ویدئو جوابیه‌ای را منتشر کرده است.

1

در این ویدئو که کانال ویدئویی JerryRigEverything در یوتیوب منتشر کرده و شاهد ویدئو دیگری از آزمون مقاومت جی 5 در برابر خم شدن، حرارت و خط و خش نیز از این کانال بوده‌ایم، با ایجاد خراش توسط یک شی نوک‌تیز شاهد رسیدن به پوششی خاکستری رنگ شبیه پلاستیک در آن هستیم. حالا ال‌جی از این لایه شبه پلاستیک با عنوان بتونه یا پوششی برای جذب رنگ بر روی این نوع جدید از آلیاژ آلومینیوم یاد کرده است.

ال‌جی در جوابیه خود تاکید کرده است که چیزی که در این ویدئو می‌بینیم در واقع نوعی پوشش زیرین و بتونه است نه پلاستیک!. این شرکت همچنین در توضیح این موضوع اعلام کرده است که برای آنکه رنگ به آلومینیوم بکار گرفته شده در بدنه بچسبد این شرکت از یک لایه پوشش زیرین استفاده کرده است.

ال‌جی تاکید کرده که آلیاژ آلومینیوم به کار گرفته شده در ساخت گوشی هوشمند جی 5 با نام LM201b شناخته می‌شود که این شرکت هنوز پتنت استفاده از آن را نیز به ثبت نرسانده است و پیش از این در کره در اتومبیل‌ها و بدنه هواپیماها بکار گرفته شده و برخلاف آلومینیوم به کار گرفته شده در سایر محصولات موجود در بازار از روش متفاوتی به‌دست می آید که باعث محکم‌تر شدن و کاهش وزن آن می‌شود.

LG-G5-plastic-coating

این شرکت همچنین استفاده از این پوشش زیرین را برای یکپارچه کردن آنتن با بدنه و پنهان ماندن خطوط آنتن از چشم کاربر لازم دانسته و با تاکید بر اینکه نمی‌توان به خاطر استفاده از این پوشش زیرین، بدنه جی 5 را فلزی ندانست خاطرنشان کرده که ما نمی‌خواستیم در کار خود دنباله‌رو دیگران باشیم، این کار چه بدی دارد!؟

پاسخ ال‌جی به این موضوع قانع‌کننده به نظر می‌رسد اما توضیح این فرایند در مراسم معرفی و یا ویدئوهای تبلیغاتی این محصول مطمئنا می‌توانست اعتماد بیشتری جلب کرده و مانع از بروز این ابهامات شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    خوب شد زود ‍پاسخ داد