ادعای یک مرد در خصوص انفجار اپتیموس F6 ال‌جی در جیب او و ایجاد سوختگی شدید

شاید تاکنون بارها مطالبی را در رابطه با انفجار گوشی‌های آیفون خوانده باشید، اما جالب است که بندانید این اتفاق صرفاً برای گوشی‌های ساخت اپل رخ نمی‌دهد زیرا به تازگی انفجار اپتیموس F6 ال‌جی نیز فردی را راهی بیمارستان کرده است.

1

محمد ستار نام فردی است که به تازگی در دادگاه فدرال در بروکلین، شرکت ال‌جی را به خاطر انفجار اپتیموس F6 در جیب وی مورد پیگرد قانونی قرار داده است.

داستان از این قرار است که گوشی اپتیموس F6 در تاریخ ۲۳ دی سال گذشته، به طور خودبه‌خود در جیب شلوار محمد ستار منفجر شده که موجب سوختگی درجه 2 و 3 پای راست گردیده است. او پس از این حادثه به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شده و سریعاً مورد عمل جراحی قرار گرفته است.

البته این حادثه محمد ستار را که کارمند بانک سرمایه‌گذاری منهتن بوده را یک ماه خانه نشین کرده است و همین موضوع باعث گردیده که وی پس از مرخص شدن از بیمارستان از شرکت ال‌جی به خاطر این حادثه درخواست غرامت کند. اگرچه کارشناس فناوری دادگاه انفجار اپتیموس F6 ال‌جی که در تاریخ ۱ مهرماه ۱۳۹۲ در امریکا فروخته شده را تائید کرده، با این حال دادگاه هنوز برای جمع‌بندی نهایی رسیدگی به این پرونده را به زمان دیگری موکول کرده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    حتماربهش خسارت میدن