درز تصاویر رندر شده غیررسمی Zenfone 3 و Zenfone 3 Deluxe ایسوس

گوشی زن‌فون 2 ایسوس در سال گذشته توانست نظر طرفداران گوشی‌های این شرکت را از هر لحاظ به خود جلب کند، این امر باعث شد تا سری ذن‌فون به حیات خود ادامه دهد و اکنون شاهد تصاویر رندر شده غیر رسمی از زن‌فون ۳ و زن‌فون ۳ دلوکس نیز هستیم.

1

گوشی ذن‌فون 2 صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی داشت و از 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌بُرد، در قلب این محصول ایسوس نیز پردازنده اینتل اتم مدل Z3580 به همراه 4 گیگابایت رم خودنمایی می‌کرد، جالب است که این محصول در کنار سخت‌افزار چشمگیری که داشت با قیمت بسیار مناسبی روانه بازار شد.

از طرف دیگر چیپست اینتل اتم به خدمت گرفته شده در این محصول نیز از لحاظ عملکرد در بیشتر آزمایش‌ها سربلند بیرون آمد. تمامی این نشانه‌ها می‌تواند دلیلی برای عزم ایسوس جهت تولید ذن‌فون 3 باشد، البته این امر به هیچ‌وجه از جانب ایسوس به صورت رسمی اعلام نشده اما همان‌گونه که در بالا اشاره شد، تصاویر رندر شده‌ای از ذن‌فون 3 به بیرون درز کرده که حیات این گوشی را تایید می‌‌کند.

لازم به ذکر است که این تصاویر به صورت رندر شده به بیرون درز کرده‌اند و با این حساب می‌توان گفت نسخه نهایی ذن‌فون 3 با این تصاویر از لحاظ ظاهر نباید اختلاف چندانی داشته باشد.

zenfone-3-deluxe-render
ذن‌فون 3 دلوکس

در این تصاویر شاهد فلش دوگانه LED در پشت گوشی در کنار دوربین آن هستیم، متاسفانه از روی این تصاویر نمی‌توان به میزان مگاپیکسل به خدمت گرفته شده در دوربین زن‌فون 3 پی‌برد. قاب این گوشی نیز به نظر می‌رسد که فلزی باشد. از لحاظ طراحی نیز همانند جی 5 طراحی شده تا خبری از قسمت آنتن در این قاب نباشد.

به غیر از دوربین در قسمت پشت گوشی ذن‌فون 3 سنسور اثر انگشت غیرمعمولی نیز خودنمایی می‌کند. بیشتر سنسورهای اثر انگشت به صورت دایره‌ای شکل هستند اما این سنسور اثر انگشت ظاهری مستطیل شکل دارد و با این حساب باید دید ایسوس چه برنامه‌ای برای این سنسور دارد. بد نیست بدانید ایسوس تاکنون از سنسور اثر انگشت در گوشی‌های خود استفاده نکرده و این اولین تجربه این شرکت است.

در این تصاویر رندر شده سه دکمه خازنی نیز در جلوی زن‌فون 3 به چشم می‌خورد. البته در زن‌فون 3 دلوکس خبری از دکمه وسط نیست. به این ترتیب می‌توان گفت ایسوس از لحاظ قرارگیری دکمه‌های گوشی راه سامسونگ و اچ‌تی‌سی را در پیش گرفته است. در تصاویر رنده شده ذن‌فون 3 و ذن‌فون 3 دلوکس پورت USB نوع C نیز خودنمایی می‌کند البته وجود این پورت تاکنون در هیچ‌جای دیگری اشاره نشده است و با قطعیت نمی‌توان در این زمینه نظر داد.

ایسوس بیشتر محصولات تراز اول خود را در نمایشگاه کامپیوتکس که هر ساله در تایوان برگزار می‌شود معرفی می‌کند و با این حساب انتظار می‌رود در کامپیوتکس امسال که حدود ۲ ماه دیگر برگزار می‌شود شاهد رونمایی ذن‌فون 3 و ذن‌فون 3 دلوکس باشیم.

androidheadlines.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    مشخصاتش خیلی خوبه ولی بازم نیاز به بیشتر از این داره تا در رقابت با بقیه موفق باشه