گوگل و ایسر یک رایانه رومیزی 24 اینچی مبتنی بر کروم برای ویدئو کنفرانس عرضه کردند

این دستگاه که با عنوان “دستگاه all-in-one مستقل برای کنفرانس ویدئویی امن” معرفی شده برای محیط‌های کوچک اداری و استفاده در جمع‌های کوچک و محدود طراحی شده است. گوگل تا پیش از این با مشارکت ایسر و ال‌جی دست به طراحی و تولید دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل کروم زده بود اما این برای اولین بار است که دستگاهای اختصاصاً برای ویدئو کنفرانس از سوی این شرکت طراحی و تولید می‌شود.

0

ایسر ادعا می‌کند این دستگاه بزرگترین صفحه نمایش را در میان دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل کروم دارد. این دستگاه از یک صفحه نمایش 24 اینچی 1080p لمسی، دوربین کنفرانس ویدئویی HD، چهار میکروفون و دو بلندگوی استریو برخوردار است.

این محصول دومین تجربه گوگل در بازار ویدئوکنفرانس‌ها به حساب می‌آید و پیش از این شاهد عرضه محصول کروم باکس از سوی این شرکت با مشارکت ایسر در سال 2014 بوده‌ایم که بدون صفحه نمایش و به عنوان یک راه‌حل برای برگزاری ویدئو کنفرانس‌ها در محیط‌های بزرگ عرضه شده بود در حالی که محصول جدید این دو شرکت به عنوان یک ترمینال شخصی برای استفاده حداکثر دو نفر از این دستگاه و شرکت در یک ویدئو کنفرانس طراحی و تولید شده است.

acer-chromebase-for-meetings 01

این محصول می‌تواند کاربر را با استفاده از Google Hangout که تماس ویدئویی میان حداکثر 25 نفر را پشتیبانی می‌کند در یک ویدئو کنفرانس حاضر نماید. گوگل اعلام کرده که این محصول در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، ایرلند و استرالیا به زودی عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود پس از آن شاهد عرضه تدریجیان در بازار سایر کشورها باشیم.

google

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.