تماشا کنید: مقایسه مقاومت آیفون SE، آیفون 5S و آیفون 6S اپل در زیر آب

0

نه! آیفون اپل هنوز استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را کسب نکرده اما این بدان معنا نیست که آیفون 6S، آیفون 6S پلاس و آیفون SE کوچک‌ترین مقاومتی از خود نشان ندهند. کالبدشکافی صورت گرفته توسط iFixit نیز نشان می‌دهد که اپل در این خصوص در آیفون SE از فوم سلیکونی در برخی نقاط و درگاه‌ها برای مقاومت بیشتر گوشی در برابر نفوذ آب و گرد وغبار بهره برده است!

در ویدئو جدیدی که به منظور بررسی مقاومت آخرین آیفون‌های اپل در برابر آب منتشر شده، آیفون 5S، آیفون SE و آیفون 6S اپل در آب غوطه‌ور شده‌اند. همانطور که در ویدئو بالا می‌توانید مشاهده کنید iPhone 5s اپل بلافاصله در آب غوطه‌ور شده و از کار می‌افتد اما آیفون SE و آیفون 6S همچنان بنابر آنچه در ویدئو مشخص است پس از 15 دقیقه همچنان در حال کار کردن هستند و 9 دقیقه بعد اگرچه آیفون SE ظاهراً از کار می‌افتد اما در واقع به خواب رفته و همچنان دقیقه‌شمار آن در حال کار است. در این ویدئو می‌توانید ببینید که هر دو گوشی تقریباً یک ساعت در زیر آب همچنان در حال کار هستند و حتی پس از بیرون آوردن از زیر آب نیز به خوبی از عهده انجام وظائف بر می‌آیند!

به هیچ عنوان انجام این آزمایش برای به رخ کشیدن آیفون در برابر دوستان را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم اما در هر حال انجام این بررسی نشان داد که می‌توان امیدوار بود که آیفون 6S و آیفون SE در برابر اتفاقاتی همچون افتادن در آب و یا ماندن در زیر باران مقاوم هستند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.