سامسونگ «اینترنت شلوارها» را برای بهبود زندگی شما معرفی کرد!

حتماً نام اینترنت اشیا برای هوشمند کردن لوازم خانگی به گوش شما خورده است. حالا سامسونگ «اینترنت شلوارها» را برای هوشمند کردن شلوار شما و بهبود زندگی‌تان معرفی کرده است!

0

سامسونگ ساعاتی پیش طی اقدامی عجیب Internet of Trousers را معرفی کرده است که شامل یک کلکسیون شلوار هوشمند با قابلیت‌های خلاقانه برای بهبود زندگی شماست. به‌طور مثال اگر به هر دلیلی هنگام برخاستن از جای خود فراموش کرده باشید تا زیپ شلوارتان را ببندید شلوار با قابلیت Wi-Fly یک نوتیفیکیشن به گوشی شما ارسال می‌کند و به شما هشدار خواهد داد.

وقتی مدت طولانی روی صندلی یا زمین بدون تحرک نشسته باشید شلوارهای هوشمند سامسونگ به شما یادآوری می‌کنند برای سلامت خود باید حداقل هر 60 دقیقه یک‌بار از جای خود بلند شده و قدم بزنید. اگر از فرمان سامسونگ سرپیچی کنید این شلوارها می‌توانند پس از سه ساعت عدم تحرک یک شوک الکتریکی خفیف به شما وارد کنند!

fridge-lock

یک ویژگی جالب دیگر Fridge Lock یا قفل یخچال است که وقتی دور کمر و شکم شما از حد عادی بیشتر شد به لطف اینترنت اشیا یا در اینجا شلوارها (!) درب یخچال شما قفل خواهد شد تا نتوانید بیش از این پرخوری کنید. سامسونگ قصد دارد اینترنت شلوارها را در اختیار سایر شرکت‌های شخص ثالت نیز قرار دهد تا به زودی شاهد شلوارهای هوشمند بیشتری باشیم.

همان‌طور که حتماً حدس زده‌اید اینترنت شلوارها یک دروغ سیزده یا همان شوخی روز اول آوریل بیشتر نیست. سامسونگ روز گذشته نیز تیزری از گلکسی اس 8 را به همین مناسبت منتشر کرده بود.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.