اپل آپدیت iOS 9.3.1 را برای حل مشکل لمس لینک‌ها منتشر کرد

اپل به‌روزرسانی iOS 9.3 را همزمان با معرفی آیفون SE و آی‌پد پرو 9.7 برای کاربران منتشر کرد. اما این آپدیت باعث شد گاهی با لمس لینک‌ها دستگاه کرش کرده و مشکلاتی ایجاد شود. حالا آپدیت iOS 9.3.1 برای رفع همین مشکل منتشر شده است.

6

آپدیت iOS 9.3.1 باعث شده بود وقتی در سافاری یا سایر اپلیکیشن‌ها روی لینکی کلیک می‌کنید سیستم‌عامل ناپایدار شده و اپلیکیشن‌ها کرش کنند. به این ترتیب توصیه می‌کنیم هرچه سریع‌تر این آپدیت را بر روی آیپاد، آی‌پد یا آیفون خود نصب کنید. حجم آپدیت بسته به نوع دستگاه متفاوت است اما در هر حال کمتر از 100 مگابایت حجم داشته و برای آیفون نیز 35.3 مگابایتی است.

این آپدیت چیز دیگری مانند ویژگی یا قابلیتی جدید به همراه ندارد چرا که iOS 9.3 به اندازه کافی ویژگی‌های جدید با خود به همراه داشت. ضمناً هنوز مشخص نیست که آیا اپل مشکل فعالسازی را حل کرده یا خیر و در لیست تغییرات هم به چنین چیزی اشاره نشده است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. شکیبا می‌گوید

    سلام من ی ایفون 4s دارم اردیبهشت اپدیتش کردم .دیگ وقتی میخوام برم توش اکتیو نمیشه چکارش کنم؟ بیرون ک دادم درستش کنن ی اپل ای دی میخواس ک اولش w داره درصورتی ک اپل ایدی من اونو نداره.لطفا کمکم کنین

  2. حمید می‌گوید

    سلام
    ممنو میشم جواب بدین
    من ایپد مینی 3 دارم الان اپدیت کردم مشکل لمس پیدا کرده
    کلا بهم ریخته
    تاجش مشکلی نداره.

  3. B می‌گوید

    سلام آیپد 4 رو آپدیت کردم بعضی وقتها تصویر کلا میره صفحه سیاه میشه هرچی دکمه home و پاور رو میزنم هیچ عکس العملی نشون نمیده باید شارژر وصل کنم تا بعد چند دقیقه تصویر میاد،بعد میبینم شارژ داره آیپدم،شما میدونین چرا کلا صفحه سیاه میشه؟

  4. رضا می‌گوید

    باسلام.من دیروز3/2/95 گوشی آیفون 5s خودم به ios 9.3.1 ارتقا دادم!!! صد رحمت به ورژن قبلیش که9.2.1 بود!؟!؟ از وقتی که ورژنش اپدیت کردم تا اینترنتش روشن میکنم!! گوشی میشه این یک تیکه اجر داغ
    میخواستم راهنمایم کنید و علت بگید از چه!!؟؟؟؟
    ممنونم

  5. امين می‌گوید

    در یک کلام با این اپدیت ایپد تبدیل به یه تیکه اجر شده ، وسلام

  6. فاضل می‌گوید

    سلام
    من گوشیم ۶s پلاس هستش، ios 9.3.1 که بد تر از 9.3 هستش، الان گوشیم تو هر برنامه ای که میری خارج میشه!
    حتی برنامه خود گوشی مثل سافاری هم همین جوری میشه!
    مشکل گوشی منه یا کلیه؟!