گوگل اپلیکیشن ماشین‌حساب خود را با پشتیبانی از Android Wear در پلی‌استور عرضه کرد

گوگل مدتی است تصمیم گرفته تا اپلیکیشن‌های اندروید خام را در پلی‌استور قرار دهد تا هم آپدیت آن‌ها ساده‌تر شود و هم کاربران گوشی‌های بی‌بهره از اندروید خام در صورت تمایل آن‌ها را دانلود کنند. اخیراً ماشین‌حساب اندروید با پشتیبانی از ساعت‌های هوشمند Android Wear به این جمع اضافه شده است.

0

ماشین‌حساب گوگل یک ماشین‌حساب ساده برای انجام عملیات ساده ریاضی است که با کشیدن کشوی سبز رنگ سمت راست و یا قرار گرفتن گوشی در حالت افقی عملیات نسبتاً پیشرفته‌تری مانند مثلثات، لگاریتم، فاکتوریل، درصد، جذر و توان و … نیز به آن‌ها اضافه می‌شود. شاید تنها مزیت این ماشین‌حساب نسبت به اپلیکیشن پیش‌فرض گوشی‌های اندرویدی مختلف طراحی متریال آن باشد.

google-calculator

این اپلیکیشن رایگان همچنین با ساعت‌های هوشمند اندرویدی نیز سازگاری دارد و می‌توانید در صورت لزوم روی مچ خود عملیات سریع ریاضی را انجام دهید؛ هرچند که در این نسخه به جز چهار عمل اصلی، ممیز و پرانتز چیز دیگری وجود ندارد.

Download-at-Google-play

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.