آیا آل‌جی از یک شعار قدیمی آیفون برای تبلیغ جی 5 استفاده می‌کند؟

پرچم‌دار ال‌جی G5 قرار است از فردا در بازارهای جهانی رسماً عرضه شود. این گوشی در واقع یک ویژگی منحصربه‌فرد را برای اولین بار به گوشی‌های هوشمند آورده و آن هم ماژولار بودن و امکان افزودن ماژول‌های مختلف است. اما ظاهراً ال‌جی سهواً و یا عمداً از یک شعار تبلیغاتی قدیمی آیفون برای تبلیغ این گوشی استفاده کرده است.

1

وب‌سایت رسمی ال‌جی کانادا می‌گوید مشتریان باید این گوشی را خریداری کنند «زیرا این گوشی همه چیز را تغییر می‌دهد.» اگر کلیپ‌ها و شعارهای تبلیغاتی اپل را برای آیفون 4 به خاطر داشته باشید حتماً می‌دانید که اپل شعار «این گوشی همه چیز را تغییر می‌دهد؛ دوباره» را بارها به‌کار برده بود و ظاهراً شعار ال‌جی برای تبلیغ جی 5 نیز تفاوت زیادی با آن ندارد. البته ال‌جی از این شعار تنها در وب‌سایت کانادای خود استفاده کرده و شاید به‌زودی متوجه این تشابه شده و آن را حذف کند.

iphone-4-tagline

ال‌جی شعار جهانی «Play More» را برای جی 5 انتخاب کرده که لوازم جانبی اختصاصی این گوشی تحت عنوان دوستان جی 5 اشاره دارد. دوربین 360 درجه، هدست واقعیت مجازی، یک روبات هوشمند و همچنین ماژول‌های HiFi Plus برای افزایش کیفیت خروجی صدا و Cam Plus برای عکاسی بهتر از جمله این لوازم جانبی هستند. راستش را بخواهید ماژول‌های اختصاصی جی 5 اگر در آینده تنوع بیشتری داشته باشند و با گوشی‌های آینده این شرکت نیز سازگار باشند می‌توانند تغییرات بزرگی در دنیای گوشی‌های هوشمند ایجاد کرده و شاید همه چیز را تغییر دهند.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    ازش بر میاد
    مخصوصا iPhone SE
    رو هم مسخره کرده حتما ازش بر میاد