اپلیکیشن Good Lock UI سامسونگ جانشینی جذاب برای رابط کاربری تاچ‌ویز

اگر با وجود تغییرات زیاد در طراحی رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ (تاچ‌ویز) هنوز هم آن را نمی‌پسندید سامسونگ یک اپلیکیشن جدید برای تغییرات اساسی در رابط کاربری گوشی‌هایش با نام Good Lock عرضه کرده است.

5

سامسونگ اپلیکیشن Good Lock را به عنوان «رابط کاربری سیستمی پیشرفته سامسونگ» توصیف می‌کند که می‌تواند تعریف دقیقی هم باشد. این اپلیکیشن تنها یک لانچر نیست و بسیاری از المان‌های رابط کاربری را تغییر می‌دهد. Good Lock در حال حاضر ظاهراً تنها با گلکسی اس 7 و اس 7 اج سازگار است اما انتظار داریم در آینده نزدیک بتوانید آن را روی گلکسی نوت 5 و سری گلکسی اس 6 نیز نصب کنید.

Good-lock-1

Good Lock تغییرات بزرگی را در صفحه‌قفل، نوار وضعیت، صفحه اپلیکیشن‌های اخیر و رابط کاربری بخش نوتیفیکیشن‌ها ایجاد می‌کند. در بخش صفحه قفل می‌توانید ویجت‌های مورد علاقه خود را قرار داده و همچنین به اپلیکیشن‌های انتخابی خود دسترسی سریع داشته باشید. نوتیفیکیشن‌ها در این صفحه‌قفل براساس نوع محتوا مثل کاری، اجتماعی، کاربردی، سرگرمی و … درون پوشه‌های مختلف دسته‌بندی می‌شوند و پس از نمایش هر نوتیفیکیشن می‌توانید آن را با سوایپ به چپ حذف کرده و یا با سوایپ به راست در پوشه Keep نگهداری کنید.

Good-lock-3

بخش نوتیفیکیشن‌های بالای صفحه نیز کاملاً تغییر کرده و حالا بیشتر به اندروید خالص شباهت دارد. تغییر بزرگ دیگر در بخش نمایش اپلیکیشن‌ها اخیر است که دیگر خبری از پیش‌نمایش آن‌ها به صورت کارت نیست و تنها نام و آیکن اپلیکیشن‌ها در کنار دکمه‌ای برای حذف و دکمه‌ای برای ورود به حالت چندپنجره‌ای وجود دارد. همچنین با دکمه REMOVE ALL نیز می‌توانید تمامی اپلیکیشن‌ها را ببندید.

Good-lock-2

با وجود این‌که این رابط کاربری فعلاً مخصوص سری گلکسی اس 7 بوده و نمی‌توان آن را به پختگی تاچ‌ویز قلمداد کرد اما شاید سامسونگ قصد دارد نظرات و بازخورد کاربرانش را با آن بسنجد و شاید در گلکسی نوت 6 یا گلکسی اس 8 رابط کاربری جدیدی را جایگزین تاچ‌ویز کند.

اگر یک گلکسی اس 7 یا گلکسی اس 7 اج دارید برای دانلود Good Lock UI از فروشگاه Galaxy Apps سامسونگ اینجا کلیک کنید.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. ALI می‌گوید

    سلام به خاطر پست مفیدتون ممنون
    شما خودتون برنامه ای مشابه این میشناسید که همه چیزو تغییر بده و به روت هم نیازی نداشته باشه؟؟؟؟
    ممنون میشم لطف کنید بهم معرفی کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر راه دیگه ای برای تغییر کل المان های سیستمی نیست

  2. امیرحسین می‌گوید

    باسلام،تعریف این برنامه را زیاد شنیدم.اما حسرت میخورم که این برنامه برای اندروید 5 لالی پاپ نیست.از شما تقاضا دارم که کاری کنید که این برنامه روی اندروید5 لالی پاپ کار کند.باتشکر

    1. علی ارغوان می‌گوید

      در اختیار ما نیست! این رابط کاربری رو سامسونگ برای گوشی های جدیدش توسعه داده که قاعدتا با اندروید 6 عرضه میشن برای همین دلیلی برا انتشار اون برای نسخه های پایین تر نیست

  3. Mohamad می‌گوید

    سلام دوستان من این برنامه رو روی s6 نصب کردم ولی الان هرچی میخوام پاکش کنم برگرده به حالت اول نمیتونم تو رو خدا کمکم کنید