تیزر جدید اچ‌تی‌سی برای HTC 10: روان‌ترین و سریع‌ترین گوشی اندرویدی!

در ادامه تیزرهای اچ‌تی‌سی برای پرچم‌دار آینده خود که احتمالاً با نام HTC 10 شناخته می‌شود این شرکت ادعا می‌کند سریع‌ترین و روان‌ترین تجربه اندروید را با این گوشی خواهید داشت.

0

با انتشار تصویر فوق در اکانت توییتر هند اچ‌تی‌سی، این شرکت جملات زیر را منتشر کرده است:

تمامی گوشی‌ها یکسان تولید نشده‌اند. سریع‌ترین و روان‌ترین اندروید. شما آن را احساس خواهید کرد #powerof10

درحالی‌که سامسونگ و ال‌جی گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی خود را رونمایی کرده و در حال عرضه آن هستند و سونی هم به این زودی‌ها قصد عرضه Xperia X Performance خود را ندارد اچ‌تی‌سی قصد دارد تا توجهات را به سوی خود و پرچم‌دار جدیدش جلب کند. اچ‌تی‌سی 10 قرار است در روز 24 فروردین‌ماه رسماً رونمایی شود. این شرکت پیش از این ادعا کرده بود گوشی جدیدش از بهترین دوربین‌ها و بهترین فناوری صدا استفاده خواهد کرد و حالا نیز ادعای سریع‌ترین را دارد. در تصویر منتشر شده دکمه‌های لمسی خازنی در کنار دکمه Home کاملاً مشخص بوده و طراحی لو رفته این گوشی را تأیید می‌کند.

جالب است بدانید اچ‌تی‌سی در سال 2012 سه گوشی با نام HTC One X، One S و One V را عرضه کرد. سپس سال بعد پرچم‌دار خود را One نامید و سپس نسخه‌های M8 و M9 از وان را عرضه کرد. حالا این شرکت One M را از نام‌گذاری حذف کرده و قصد دارد پرچم‌دار جدیدش را HTC 10 بنامد. از جمله مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش 5.15 اینچی QHD از نوع Super LCD5، چیپست اسنپ‌دراگون 820، دوربین‌های 12 و 5 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت حافظه رم و اندروید 6.0.1 مارشملو اشاره کرد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.