ساوندکلاود نیز از سرویس اشتراکی موسیقی خود پرده‌برداری کرد

SoundCloud یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پخش موسیقی یا صدا در اینترنت است و حالا برای کسب درآمد تصمیم گرفته تا یک سرویس اشتراکی راه‌اندازی کند. این سرویس که شاید به نحوی با اسپاتیفای، Google Music و Apple Music رقابت کند هرماه 9.99 دلار برای کاربر هزینه دربر خواهد داشت.

0

راه‌اندازی یک سرویس اشتراکی برای ساوندکلاود از آن جهت عجیب است که معمولاً کاربران محتوا را به صورت رایگان در این سرویس قرار می‌دهند و دریافت هزینه از کاربران برای گوش دادن به محتوایی که به صورت رایگان و بدون هیچ‌گونه دریافت پولی توسط کاربران دیگر آپلود شده منطقی نیست. البته شاید ساوندکلاود قصد دارد فضای ویژه‌ای برای قراردادن رسمی آهنگ‌ها و پرداخت هزینه به خوانندگان در نظر بگیرد. به هر حال این سرویس اشتراکی را می‌توانید به مدت 30 روز به صورت رایگان امتحان کنید و پس از آن به ازای هر ماه باید 9.99 دلار بپردازید.

نسخه جدید این اپلیکیشن که امروز منتشر شده این سرویس اشتراکی را فعال کرده است. البته حتی بدون عضویت نیز می‌توانید از ساوندکلاود استفاده کنید اما این سرویس به شما اجازه می‌دهد بدون تبلیغات به گشت‌وگذار پرداخته و آهنگ‌های مورد علاقه خود را نیز در حالت آفلاین گوش دهید. تا به این‌جا کاربران بازخورد مناسبی نسبت به اقدام SoundCloud نداشته‌اند و برخی ترجیح می‌دهند محتوایی که به رایگان برای کاربران آپلود می‌کنند کماکان بدون تبلیغات مزاحم قابل شنیدن باشد.

سرویس اشتراکی ساوندکلاود فعلاً تنها در آمریکا عرضه شده اما انتظار داریم به زودی به صورت جهانی منتشر شود.

AndroidCentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.