تماشا کنید: تیزرهای حضور جیسون استاتهام در تبلیغ ویدئویی جی 5 ال‌جی

استفاده از بازیگران، بازیکنان و خواننده‌های مشهور در تبلیغات تلویزیونی گوشی‌های هوشمند بسیار رایج است و حالا ظاهراً ال‌جی با «جیسون استاتهام» بازیگر مشهور فیلم‌های اکشن هالیوودی برای تبلیغ پرچم‌دار جدید خود جی 5 قرارداد بسته است. امروز دو تیزر کوتاه از اولین تبلیغ تلویزیونی G5 منتشر شده که می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

0

اپل برای تبلیغ محصولات خود از سلنا گونز و Cookie Monster استفاده کرده، اچ‌تی‌سی رابرت داونی جونیور و گری اولدمن را به کار گرفته، سونی جیمز باند را دارد و سامسونگ نیز اخیراً از Lil Wayne در تبلیغات جالب خود برای گلکسی اس 7 استفاده می‌کند. حالا ال‌جی نیز دست به کار شده و جیسون استاتهام را برای تبلیغ جی 5 انتخاب کرده است. ال‌جی قرار است سیزدهم فروردین ماه رسماً گوشی G5 خود را به بازار جهانی عرضه کند و همزمان با این اتفاق هم قرار است اولین ویدئوی تبلغیاتی رسمی جی 5 با حضور جیسون استاتهام منتشر شود.

این بازیگر که در فیلم‌هایی مانند مأمور انتقال، شغل ایتالیایی، یک‌بارمصرف‌ها و همچنین سریع و خشن بازی کرده حالا به کمپین Play More تبلیغ جی 5 خواهد پیوست و با جی 5 و دوستان آن هم‌بازی خواهد شد! این تبلیغ ویدئویی قرار است روز سیزدهم فروردین در آمریکا، اروپا و آسیای شرقی به روی آنتن برود اما فعلاً می‌توانید دو تیزر کوتاه 16 ثانیه‌ای از آن را تماشا کنید.

گفتنی است ال‌جی پیش از این با «جوزف گوردن لویت» برای تبلیغ LG V10 قرارداد بسته بود و این اولین همکاری ال‌جی با بازیگران مطرح هالیوودی نیست.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.