شیائومی Redmi 3 Pro با حسگر اثر انگشت و 3 گیگابایت رم معرفی شد

شیائومی دقایقی قبل نسخه Pro از گوشی محبوب ردمی 3 خود را رونمایی کرد. تفاوت اصلی این مدل با نسخه معمولی ارتقا حافظه رم و حافظه داخلی به 3 و 32 گیگابایت و افزودن حسگر اثر انگشت است.

0

شیائومی در دی‌ماه از گوشی میان‌رده اما ارزان‌قیمت ردمی 3 را معرفی کرد. پس از استقبال فوق‌العاده از این محصول این شرکت چینی تصمیم گرفته تا نسخه پرو آن را نیز معرفی کند. ردمی 3 پرو از صفحه‌نمایشی 5 اینچی IPS با وضوح اچ‌دی و بدنه فلزی بهره‌مند است. همان‌طور که در تصویر می‌بینید این‌بار یک حسگر اثر انگشت نیز به پشت گوشی اضافه شده چرا که این ویژگی در حال حاضر میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

ردمی 3 پرو از همان چیپست اسنپ‌دراگون 616 کوالکام استفاده می‌کند. این چیپست دارای 8 هسته پردازشی Cortex-A53 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 405 است. حالا در نسخه پرو حافظه رم از 2 به 3 گیگابایت ارتقا یافته و همچنین حافظه داخلی نیز به جای 16، 32 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی و باتری حجیم 4100 میلی‌آمپرساعتی نیز بی‌تغییر باقی‌مانده‌اند.

xiaomi-redmi-3-pro

این گوشی از اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی استفاده می‌کند و به دو درگاه سیم کارت مجهز شده است. امکانات ارتباطی آن شامل 4G LTE، وای‌فای، بلوتوث 4، GPS و درگاه microUSB 2.0 بوده و قرار است در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و طلایی به بازار عرضه شود. شیائومی قیمت Redmi 3 Pro را 140 دلار یعنی حدود 35 دلار گران‌تر از نسخه عادی تعیین کرده که برای چنین مشخصاتی فوق‌العاده است. ردمی 3 پرو قرار است از 16 فروردین‌ماه وارد بازار چین شود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.